×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • Ordinary Lifestyles Popular Media, Consumption and Taste
کتاب
انگليسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • Consumption, Media and the Global South
CULTURAL STUDIESHumanities amp; Social Science::CULTURAL STUDIES
catalog
دانشگاه امام صادق
  • Media consumption and everyday life in Asia
Asia - Mass media and culture - Mass media - Audiences
Youna Kim
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Ordinary lifestyles : [electronic resource]
Lifestyles - Mass media and culture
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Media consumption and public engagement
Great Britain-Politics and government - Communication in politics-Great Britain - Mass media-Political aspects-Great Britain - Mass media-Social aspects
Markham, Tim,1974- - Sonia M. Livingstone - Nick. Couldry
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • Reducing Bandwidth Consumption at Startup of Media Transmissions
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • Media Consumption and Public Engagement : Beyond the Presumption of Attention
POLITICAL SCIENCEHumanities amp; Social Science::POLITICAL SCIENCE
catalog
دانشگاه امام صادق
  • Interpreting audiences : 88
Mass media--Audiences - Mass media--Research--History
Shaun Moores
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Consumption, media and the global south : [electronic resource]
Consumption (Economics)--Social aspects--Developing countries - Mass media--Social aspects--Developing countries - d------ - Mass media--Influence - Capitalism and mass media--Developing countries - Consumer behavior--Developing countries
Iqani, Mehita,author.
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Reducing Bandwidth Consumption at Startup of Media Transmissions
Boris Nikolaus
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • Handbook of research on digital media and advertising : [electronic resource]
Digital media--Social aspects - Advertising--Social aspects - Consumer behavior - Internet marketing--Social aspects
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Media consumption and public engagement : [electronic resource]
Great Britain -- Politics and government - Mass media -- Social aspects - Mass media--Political aspects--Great Britain - Communication in politics--Great Britain
Nick Couldry
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Handbook of Research on Digital Media and Advertising : User Generated Content Consumption
BUSINESS, MANAGEMENT AND ECONOMICSHumanities amp; Social Science::BUSINESS, MANAGEMENT AND ECONOMICS
catalog
دانشگاه امام صادق
  • Media consumption and public engagement : [electronic resource]
Communication in politics - Great Britain - Political participation - Mass media -- Social aspects - Politics and government - Mass media -- Political aspects
NickIT\ICCU\UBOV\464279 Couldry
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Handbook of research on digital media and advertising
Digital media - Social aspects - Consumer behavior - Internet marketing - Advertising
Matthew S Eastin - Daugherty, Terry, ; 1971- - Burns, Neal M., ; 1933-;
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • DVD, blu-ray and beyond
Blu-ray discs--Social aspects - Digital video--Social aspects - Motion pictures--Distribution - DVDs--Social aspects
Ohio Library and Information Network
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Media
وسائل الإعلام - الترجمة - حوار الثقافات
Aboudi J. Hassan
مقاله - catalog
دانشگاه امام صادق
  • تعداد رکورد ها : 8891

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.