×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • Intelligent Customer Segmentation Based on Customer Lifetime Value
Mohammad jafar Tarokh - bahman nikkhahan
مقاله
انگليسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • Factors influencing customer lifetime value In Iranian banks
Mahsa Tavakolijou - Amir Albadvi
مقاله
انگليسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • An application of data mining techniques in assessment of Customer Lifetime Value
Mohammad jafar Tarokh - Mahboubeh khajvand
مقاله
انگليسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • Customer Lifetime Value: Literature Scoping Map, and an Agenda for Future R esearch
Fadaeinejad
مقاله
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Customer Lifetime Value: Literature Scoping Map, and an Agenda for Future Research
Fadaeinejad
مقاله
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Internet-Based Customer Value Management
BUSINESS, MANAGEMENT AND ECONOMICSHumanities amp; Social Science::BUSINESS, MANAGEMENT AND ECONOMICS
catalog
دانشگاه امام صادق
  • Customer Value Generation in Banking
BUSINESS, MANAGEMENT AND ECONOMICSHumanities amp; Social Science::BUSINESS, MANAGEMENT AND ECONOMICS
catalog
دانشگاه امام صادق
  • Internet-based customer value management: developing customer relationships online
Tymoteusz Doligalski
کتاب شناسی
انگليسي
موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • Customer-centered reengineering: remapping for total customer value
Reengineering (Management) - Organizational change - Corporate reorganizations - Consumer Satisfaction
Edwin T. Crego - Peter D. Schiffrin - Title.
دانشگاه شریف
  • Internet-Based Customer Value Management
Management information systems - Sales/Distribution/Call Center/Customer Service - Economics/Management Science - Marketing - Business Information Systems - Economics
Tymoteusz Doligalski - SpringerLink (Online service) ;
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • Customer accounting [electronic resource]
Managerial accounting - Customer relations
Bonacchi, Massimiliano, author - Ohio Library and Information Network
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Value Creatition through Customer Knowledge Management
farhad hassani mehrban
مقاله
انگليسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • Value creation in dynamic customer-centric networks
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • تعداد رکورد ها : 6093

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.