×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • آموزش كودكان تيزهوش
كودكان تيزهوش--آموزش و پرورش
شركت به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوي) - James John‬ ‭Gallagher - گالاگر، جيمزجان، -‭۱۹۲۶ ‬
catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • Teaching the gifted child
كودكان تيزهوش - آموزش
جيمز جان گالاگر - مجيد مهدي زاده
کتاب
فارسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • آموزش كودكان تيزهوش
كودكان تيزهوش-آموزش و پرورش
آستان قدس رضوي. موسسه چاپ و انتشارات - James John Gallagher - گالاگر، جيمزجان، ۱۹۲۶-
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • آموزش كودكان تيزهوش
حسين لطف آبادي - حسن عطايي - مجيد مهدي زاده - احمد رضواني - جيمزجان گالاگر
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • آموزش كودكان تيزهوش
كودكان تيزهوش
گالاگر، جيمز جان، ‎۱۹۲۶-م. - مهدي‌زاده، مجيد، ‎۱۳۳۳- - رضواني، احمد، ‎۱۳۳۲-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • آموزش كودكان تيزهوش
كودكان تيزهوش
احمد رضواني جيمز گالاگر؛ ترجمه مجيد مهدي‌زاده - مهدي‌زاده، مجيد، ‎۱۳۳۳- - گالاگر، جيمز جان، ‎۱۹۲۶-م. - رضواني، احمد، ‎۱۳۳۲-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • آموزش كودكان تيزهوش
كودكان تيزهوش-آموزش و پرورش
جيمز جان‎۱۹۲۶-گالاگر - مجيد مهدي‌زاده - احمد رضواني - لطف‌آبادي - حسن عطايي
catalog
دانشگاه امام صادق
  • خلاقيت و تفكر(روانشناسي و آموزش و پرورش كودكان تيزهوش و خلاق)
انديشه و تفكر خلاق (آموزش و پرورش) - كودكان تيزهوش--آموزش و پرورش - كودكان تيزهوش--روان‌شناسي
ميكاني، عباس، ‭ ۱۳۳۳ ‬-
catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • خلاقيت و تفكر
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • خلاقيت و تفكر (روانشناسي و آموزش و پرورش كودكان تيزهوش و خلاق)
عباس ميكاني
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • روانشناسي كودكان تيزهوش و روشهاي آموزش ويژه
كودكان تيزهوش - روانشناسي
ناصرالدين كاظمي حقيقي
کتاب
فارسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • برنامه هاي آموزش براي كودكان تيزهوش
كودكان تيزهوش - برنامه هاي آموزشي
مينا ابوسعيدي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • برنامه هاي آموزش براي كودكان تيزهوش
كودكان تيزهوش - برنامه هاي آموزشي
مينا ابوسعيدي - ‏ دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • روانشناسي كودكان تيزهوش و روشهاي آموزش ويژه
كودكان تيزهوش
ناصرالدين كاظميي حقيقي
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • روانشناسي كودكان تيزهوش و روشهاي آموزش ويژه
كودكان تيزهوش
تاليف ناصرالدين كاظميي حقيقي - ناصرالدين كاظميي حقيقي
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • كودكان تيزهوش
تيزهوش - ک‍ودک‍ان
محبوبه حاج ملا احمد نراقي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • كودكان تيزهوش
تيزهوش - ک‍ودک‍ان
محبوبه حاج ملا احمد نراقي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • راهنما و نمونه سوالات آموزش و پرورش كودكان استثنايي (ويژه دانشگاه پيام نور و ساير مراكز آموزش عالي)
  • روان‌شناسي و آموزش كودكان استثنايي
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • راهنما و نمونه سوالات آموزش و پرورش كودكان استثنايي ويژه دانشگاه پيام نور و ساير مراكز آموزش عالي
عليرضا حافظي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • نقاشي كودكان: پرورش يا آموزش؟
خلاقيت در كودكان - آموزش و پرورش دوران اوليه كودكي - Children's drawings - Creative ability in chidren - Early childhood education - نقاشي و نقاشي‌هاي كودكان
بيك محمدزاده، مرسده، ‏‫۱۳۴۳-
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • تعداد رکورد ها : 73755

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.