×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • عصب شناسي حركت انسان
چارلز لئونارد - پونه مختاري
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • عصب شناسي حركت انسان
اعصاب--فيزيولوژي - اعصاب - بدن انسان--حركت شناسي
چارلز تي. لئونارد - Leonard ‭Charles T. - . موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه امام حسين(ع)
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بازاريابي عصب پايه در تبليغات
بازاريابي عصبي - مصرف كنندگان--روان‌شناسي - مصرف‌كنندگان--رفتار - بازاريابي--جنبه‌هاي روان‌شناسي
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بازاريابي عصب پايه در تبليغات
مصرف كنندگان--روان‌ شناسي - مصرف‌ كنندگان--رفتار - بازاريابي عصبي - بازاريابي--جنبه‌ هاي روان‌ شناسي
وكياتو، جوواني، Vecchiato, Giovanni. - فتاحي، شهرام، 1349- - سلطاني، حسين علي، 1359-
کتاب شناسی
فارسي
دانشگاه شریف
  • بازاريابي عصب پايه در تبليغات
بازاريابي عصبي - مصرف كنندگان--روان‌شناسي - مصرف‌كنندگان--رفتار - بازاريابي--جنبه‌هاي روان‌شناسي
جوواني وكياتو - شهرام ‏‫۱۳۴۹-‏‏‏‏ فتاحي - سلطاني، حسين‌علي، ‏‫۱۳۵۹-‏
Book
فارسي
دانشگاه شهید بهشتی (ره)
  • مباحثي درباره‌ي روان-عصب شناسي
دكتر سيد ابوالقاسم مهري نژاد
کتاب
فارسي
مرکز نشر دانشگاهی
  • نورو ماركتينگ (بازاريابي عصب پايه)
جهاني شدن - بازار يابي‌ - علم اقتصاد - حقوق‌ بشر - توسعه‌ دموکراسي‌ - جهان‌ اسلام‌
ارسلان قرباني شيخ نشين - جواد تركاشوند
مقاله - Electronic Book
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • عصب
هنگامه ژالي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • مباحثي درباره ي روان-عصب شناسي (نوروسايكولوژي)
سيدابوالقاسم مهري نژاد
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • بازاريابي عصبي: كنكاش در مغز مصرف‌كننده (بازاريابي عصب پايه)
بازاريابي - بازاريابي عصبي - جنبه‌هاي روانشناسي - مصرف‌كنندگان--رفتار
حسين علي سلطاني نويسنده: لئون زوراويكي؛ مترجمان: كامبيز حيدرزاده - حيدرزاده، كامبيز، ‎۱۳۵۴- - لئون زوراويتسكي - سلطاني، حسين علي، ‎۱۳۵۹-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • Neuromarketing : exploring the brain of the consumer, 2010
بازاريابي عصبي - بازاريابي-جنبه هاي روان شناسي - مصرف كنندگان - رفتار
لئون زوراويتسكي - كامبيز حيدرزاده - حسين علي سلطاني
کتاب
فارسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • برش دهنده پايه گوتاپر در مرحله عصب كشي دندان
برق
حميد مراد - گلناز رضايي - ايمان فضلي زاده
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بازاريابي عصبي كنكاش در مغز مصرف كننده (بازاريابي عصب پايه)
كامبيز حيدرزاده - لئون زوراويكي - حسين علي سلطاني
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • انتخاب برند مبتني بر اعصاب
بازاريابي عصبي - مصرف كنندگان--روان‌شناسي - بازاريابي--جنبه‌هاي روان‌شناسي
‏‫پيتر اي.‬ استيدل - Peter E. Steidl
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • Neuromarketing : exploring the brain of the consumer, 2010
بازاريابي عصبي - بازاريابي-جنبه هاي روان شناسي - مصرف كنندگان - رفتار
لئون زوراويتسكي - كامبيز حيدرزاده - حسين علي سلطاني
کتاب
فارسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • بررسي فرايند پاداش و اعتياد از ديدگاه علوم عصب پايه
احمد حيدري درويشاني - اكبر حاجي زاده مقدم
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بازاريابي عصبي كنكاش در مغز مصرف‌كننده (بازاريابي عصب پايه)
بازاريابي--جنبه‌هاي روان‌شناسي - بازاريابي عصبي - مصرف‌كنندگان--رفتار
لئون زوراويتسكي - Leon Żurawicki
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • انتخاب برند مبتني بر اعصاب
مصرف كنندگان--روان‌شناسي - بازاريابي عصبي - بازاريابي--جنبه‌هاي روان‌شناسي
‏‫پيتر اي.‬ استيدل - Peter E. Steidl
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بازاريابي عصبي [كتاب]
بازاريابي عصبي - مصرف‌كنندگان--رفتار - بازاريابي--جنبه‌هاي روان‌شناسي
لئون زوراويتسكي - Leon Żurawicki
catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • برش دهنده پايه گوتاپركا در مرحله عصب كشي دندان
حميد مراد - گلناز رضايي - ايمان فضلي زاده
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • تعداد رکورد ها : 46666

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.