×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • مديريت خدمات مشتري
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • راه‌هاي ساده براي مديريت خدمات به مشتري
موفقيت در كسب و كار - مديريت فروش - فروشندگي - مشتري‌شناسي--مديريت - خدمات مشتري--مديريت
پرومود باترا؛ ترجمه‌ي طوبي يكتايي - پرومود باترا - يكتايي، طوبي، ‎۱۳۵۷-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • خدمات مشتري
بي كانگ - نادر صابري وند
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • خدمات مشتري
مديريت - موفقيت در كسب و كار - خدمات مشتري - مشتري‌شناسي
نوشته كانگ بي؛ ترجمه نادر صابري وند - بي كانگ - صابري وند، نادر، ‎۱۳۴۲-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • نقش مديريت ارتباط با مشتري در كيفيت خدمات
سعيد سعيدا اردكاني - مجيد منتشري
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • رويكرد هاي مديريت ارتباط با مشتري در خدمات بانكي
عبدالرضا بيگي نيا - محمد ابراهيم راعي عزآبادي - حسين رئيسي قربان آبادي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • راه هاي ساده براي مديريت خدمات به مشتري
طوبي يكتايي - پرومودا باترا
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • مديريت خدمات پس از فروش و نحوه رفتار با مشتري
محمد علي پور ارجستان - ايوب رحيم زاده - نورالدين پرندين
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • رابطه مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك با كيفيت خدمات مشتري مطالعه موردي بانك سپه
مشتري الكترونيك - مديريت ارتباط با مشتري - ‭electronic loyalty‬ - وفاداري الكترونيك - اعتماد الكترونيك - ‭electronic satisfaction‬
سميه صفرپور - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • رابطه بين مديريت ارتباط مشتري الكترونيك و كيفيت خدمات مشتري مورد مطالعه بانك سپه
مديريت ارتباط با مشتري - اعتماد الكترونيك - رضايت الكترونيك، وفاداري الكترونيك - مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك
سميه صفرپور
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • رابطه مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك با كيفيت خدمات مشتري مطالعه موردي بانك سپه
مشتري الكترونيك - مديريت ارتباط با مشتري - ‭electronic loyalty‬ - وفاداري الكترونيك - اعتماد الكترونيك - ‭electronic satisfaction‬
سميه صفرپور
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • رابطه بين مديريت ارتباط مشتري الكترونيك و كيفيت خدمات مشتري مورد مطالعه بانك سپه
مديريت ارتباط با مشتري - اعتماد الكترونيك - رضايت الكترونيك، وفاداري الكترونيك - مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك
سميه صفرپور
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • رابطه بين مديريت ارتباط مشتري الكترونيك و كيفيت خدمات مشتري مورد مطالعه بانك سپه
مديريت ارتباط با مشتري - اعتماد الكترونيك - رضايت الكترونيك، وفاداري الكترونيك - مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك
سميه صفرپور
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي تاثير دانش مشتري و مديريت ارتباط با مشتري بر كيفيت خدمات بيمارستان هاي خصوصي
مهدي اثباتي - محمد جعفر تارخ
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي تأثير دانش مشتري و مديريت ارتباط با مشتري روي كيفيت خدمات
مهسا جندقي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • مدلي براي سنجش عوامل مديريت دانش بر بهبود عملكرد مديريت ارتباط با مشتري خدمات بانكداري اينترنتي
محمدرضا بابائي - سميه چراغي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • customer service: The road to customer service execellence
موفقيت در كسب و كار - خدمات مشتري - مديريت - مشتري شناسي
بي كانگ - نادر صابري وند
کتاب
فارسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • تاملي بررابطه كيفيت خدمات و اثربخشي مديريت ارتباط با مشتري به عنوان رويكردي جهت بهبود رضايت مشتري
سنجر سلاجقه - رستم پوررشيدي - مائده حمزوي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي تأثير مديريت الكترونيكي ارتباط با مشتري و خدمات مشتري محور بر ميزان كيفيت رابطه ي بانك-مشتري (مطالعه موردي: بانك ملت مشهد)
مجيد ذوالفقاري مقدم - حسين صفريان چمن آبادي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • شناسايي عوامل موثر بر مديريت دانش مشتري در دفاتر خدمات عمومي پيشخوان دولت
حميد - عبدي - مهران - رضواني - شهريار - عزيزي - گروه كارآفريني-دانشكده كارآفريني
پايان نامه
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • تعداد رکورد ها : 76358

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.