×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • تاثير ميزان مطالعه بر بسط معنايي و مفهوم سازي در سالمندان عنوان كوتاه: تاثير ميزان مطالعه بر بسط معنايي و مفهوم سازي در سالمندان
صديقه مهرچهره بريماني - علي خانزاده
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • يادگيري هوشمند هستان نگار براي بسط پرسمان در جستجوي معنايي (موردپژوهي: كتابخانه ديجيتالي)
بسط پرسمان - هستان نگار - يادگيري هوشمند - جستجوي معنايي - يادگيري هستان نگار
مريم حورعلي - غلامعلي منتظر
کتاب راهنما
موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسي اثربخشي راهبردهاي سازماندهي و بسط معنايي بر عملكرد يادآوري كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير
عقب مانده ذهني /سازماندهي /بسط معنايي
رحمان رحماني
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي اثربخشي راهبردهاي سازماندهي و بسط معنايي بر عملكرد يادآوري كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير
بسط معنايي - عقب مانده ذهني - سازماندهي
رحمان رحماني - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي اثربخشي راهبردهاي سازماندهي و بسط معنايي بر عملكرد يادآوري كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير
عقب مانده ذهني /سازماندهي /بسط معنايي
رحمان رحماني
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي اثربخشي راهبردهاي سازماندهي و بسط معنايي بر عملكرد يادآوري كودكان عقب مانده ذهني آموزش پذير
بسط معنايي - عقب مانده ذهني - سازماندهي
رحمان رحماني
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي اثربخشي آموزش راهبردهاي مرورذهني و بسط معنايي بر عملكرد يادآوري مفاهيم در دختران كم توان ذهني خفيف
بسط معنايي - كم توان ذهني آموزش پذير - مرور ذهني - يادآوري
فاطمه عاطفي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي اثربخشي آموزش راهبردهاي مرورذهني و بسط معنايي بر عملكرد يادآوري مفاهيم در دختران كم توان ذهني خفيف
بسط معنايي - كم توان ذهني آموزش پذير - مرورذهني - يادآوري - ‭elaboration‬ - ‭Rehearsal‬
فاطمه عاطفي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي اثربخشي آموزش راهبردهاي مرورذهني و بسط معنايي بر عملكرد يادآوري مفاهيم در دختران كم توان ذهني خفيف
بسط معنايي - كم توان ذهني آموزش پذير - مرور ذهني - يادآوري
فاطمه عاطفي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي اثربخشي آموزش راهبردهاي مرورذهني و بسط معنايي بر عملكرد يادآوري مفاهيم در دختران كم توان ذهني خفيف
بسط معنايي - كم توان ذهني آموزش پذير - مرورذهني - يادآوري - ‭elaboration‬ - ‭Rehearsal‬
فاطمه عاطفي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • محمدتقي بسط
treaty
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • انواع بسط
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • مديريت در دانشگاه اسلامي
مقاله - دایره المعارف
بنیاد دایره المعارف اسلامی
  • قرابت معنايي
مريم حريري
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • قرابت معنايي
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • قرابت معنايي
کتاب راهنما
فارسي
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
  • قرابت معنايي
علي ساجدي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • قرابت معنايي
ادبيات فارسي - كتابهاي درسي--راهنماي اموزشي (متوسطه) - ازمونها و تمرينها (متوسطه)
ساجدي، علي، ‎۱۳۵۲-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • وب معنايي
سعيده ابراهيمي - اعظم عندليب
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • تب كنكور
ادبيات فارسي - ازمونها و تمرينها (متوسطه) - ازمونها - دانشگاهها و مدارس عالي--ايران
علي ساجدي - ساجدي، علي، ‎۱۳۵۲-
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • تعداد رکورد ها : 1482

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.