×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • اهداف بازي هاي رايانه اي
رايانه‌ ها - بازي‌ها و سرگرمي‌ها - بازي‌هاي‌ رايانه‌اي‌ - نظام‌ هاي‌ چند رسانه‌ اي‌
فیلم
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • كودكان ماو بازي رايانه اي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بازي هاي رايانه اي و خلاقيت كودكان
زهرا كرمي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • وقش زن در بازي هاي رايانه اي
مريم اسماعيلي - آزاده اسپناني - زيبا سجادي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بازنمايي فرهنگي بازي هاي رايانه اي
گروه ارتباطات اجتماعي-دانشكده علوم اجتماعي
پايان نامه
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • تربيت در بازي هاي رايانه اي!
آداب تربيت فرزند - بازي‌هاي‌ رايانه‌اي‌ - آموزش‌ بزهكاران‌
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • تلويزيون، بازي هاي ويدئويي و رايانه
پرندگان ايران
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • هوش مصنوعي و بازي هاي رايانه اي
كامپيوتر
معصومه جعفري - سيد علي رضوي ابراهيمي - اكبر فرهودي نژاد
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بازي هاي رايانه اي و خشونت
رايانه‌ ها - نوجوانان‌ - بازي‌هاي‌ رايانه‌اي‌ - جامعه‌ شناسي‌ ارتباطات‌ - خشونت - پرخاش‌گري‌ - کودکان‌ - اسباب خشونت
سعيد آذري
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • آرمانشهر خيالي (صهيونيسم و بازي رايانه اي)
بازي‌ها و سرگرمي‌ها - بازي‌هاي‌ رايانه‌اي‌
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • بازي هاي رايانه اي: مجموعه مقاله
بازيهاي كامپيوتري
موسسه همشهري
کتاب
فارسي
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • بازي هاي رايانه اي: مجموعه مقاله
عبدالله گيويان - مسعود كوثري - ابراهيم محسني آهويي - مقداد مهرابي - احسان شاقاسمي - بنفشه محمودي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • ورزش تنبل چيه؟ بازي رايانه اي
وجيهه عبديزدان - آتنا رفائيان
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • كتاب معرفي بازي رايانه اي GTA V
مهدويت‌ - ت‍اري‍خ‌ - سامره - سرداب غيبت - صاحب سرداب
خرسان، محمدمهدي، ، 1928-م - مواساتيان، ماندني، 1315-
مقاله - Electronic Book
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • بازي هاي رايانه اي و كار آفريني
خلاقيت، نوآوري و كارآفريني
ياسين قاسمي بجد - خديجه كبري اصغري درميان - كامران بهادرزهي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بررسي نشانه شناختي بازي رايانه اي Journey
حسين اماني
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • يادگيري از طريق بازي رايانه اي
مريم رجبيان ده زيره - نسرين موسوي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • كاربرد هوش مصنوعي در بازي رايانه اي
محسن عبدالله زاده - سعيد عبدالله زاده
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بازي هاي رايانه اي و بازي كردن فرهنگ ها
فرهاد يوسفي اردبيلي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • رمزگشايي از بازي هاي رايانه اي (مطالعه موردي بازي رايانه اي «عمليات ويژه 85»)
بازي‌ها و سرگرمي‌ها - بازي‌هاي‌ رايانه‌اي‌ - نشانه‌ شناسي‌ + - رمز گشايي‌ - نشانه‌ (ارتباطات‌) - پيام‌ - اسطوره
بهاره جلال زاده - دوران، بهزاد، ، 1346-
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • تعداد رکورد ها : 6440

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.