×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • راهنماي عملي ارزشيابي برنامه درسي
catalog
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • راهنماي عملي ارزشيابي برنامه درسي
محرم آقازاده - علي اكبر خسروي - لري كنيكي
کتاب
موسسه فرهنگی نشر آدینه
  • ارزشيابي برنامه درسي آموزش عالي
كاظم علوي لنگرودي - سميرا تيجاني - ياسر نصيري
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • ارزشيابي كيفيت برنامه درسي دانشگاهي (مورد برنامه درسي آموزش بزرگسالان)
آموزش و پرورش - آموزش‌ عالي‌ - آموزش‌و پرورش‌ بين‌المللي‌ - برنامه‌هاي‌ درسي‌ - برنامه‌هاي‌ درسي‌ دوره‌ ابتدايي‌ - دانشگاهها
كورش فتحي واجارگاه - ناهيد شفيعي
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • اهميت و ضرورت ارزشيابي برنامه هاي درسي
حميد احمدي داغداري
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • نقش ارزشيابي در برنامه ريزي درسي
حسين علي جانثاري
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • اشاعه و كاربست نتايج ارزشيابي برنامه درسي
آموزش و پرورش - ارزشيابي‌ آموزش‌ و پرورش‌ - برنامه‌ريزي‌ آموزش‌ و پرورش‌
افسانه سنه - محرم آقازاده
مقاله
فارسي
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
  • ضرورت ارزشيابي برنامه درسي ومهمترين الگوهاي آن
سيداحمد هاشمي - فرزانه پاكدامن
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • ارزشيابي و ارزشيابي توصيفي در اجراي برنامه ريزي درسي
علي ياري قره داغلو - رحيم رويين - حسن محمدي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • فرآيند ارزشيابي برنامه هاي درسي و چگونگي ارزشيابي برنامه هاي درسي ميان رشته اي درآموزش عالي
زينب هاشمي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • ارزشيابي برنامه درسي دوره فني و حرفه‌اي شهرستان زاهدان
عقيل - سرگلزايي - مرضيه - دهقاني - نوروزعلي - كرمدوست - گروه روشها و برنامه هاي آموزشي-دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي
پايان نامه
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • مقايسه الگوهاي ارزشيابي برنامه درسي وبرنامه ريزي آموزشي
علي باقري فر - زهرا ابراهيمي شاهرودي - مريم سرابندي - زهرا برهان زهي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • تحليل الگوهاي ارزشيابي با تأكيد بر مراحل برنامه ريزي درسي
فهيمه شعباني ثاني - سارا اميدي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • ضرورت ارزشيابي برنامه ريزي درسي در آموزش عالي
علاء الدين اعتماد اهري - فرنگيس الياسي - اكبر گرايلي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • THE CURRICULUM EVALUATION OF THE TRAINING CENTERS THAT TEACH PERSIAN TO NON-PERSIAN SPEAKERS
غير فارسي زبانان - برنامه‌ريزي - curriculum - برنامة درسي - ارزشيابي - Evaluation - آموزش زبان - ‭curriculum‬
شهره السادات ‏ سجادي كوچصفهاني‏ - شهره السادات سجادي كوچصفهاني - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • نقش جهت گيري هاي برنامه درسي در ارزشيابي آن
صادق حامدي نسب - حسن حامدي نسب
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • ارزشيابي كيفيت برنامه درسي دوره كارشناسي ارشد رشته برنامه‌ريزي درسي (ارائه برنامه پيشنهادي)
برنامه‌ريزي درسي--ايران - برنامه‌ريزي اموزشي--ايران - ارزشيابي
نگارنده: صغري قاسمي قلعه‌نوئي استاد راهنما: هادي پورشافعي؛ استاد مشاور: محسن آيتي - هادي پورشافعي - صغري قاسمي قلعه‌نوئي
پايان نامه
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • ارزشيابي كيفيت محتواي برنامه هاي درسي مقطع كارشناسي ارشد رشته برنامه ريزي درسي
محمد بيرامي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • ارزشيابي كيفيت برنامه درسي دوره كارشناسي ارشد رشته برنامه‌ريزي درسي (ارائه برنامه پيشنهادي)
برنامه‌ريزي درسي--ايران - برنامه‌ريزي اموزشي--ايران - ارزشيابي
نگارنده: صغري قاسمي قلعه‌نوئي استاد راهنما: هادي پورشافعي؛ استاد مشاور: محسن آيتي - هادي پورشافعي - صغري قاسمي قلعه‌نوئي
پايان نامه
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • ارزشيابي كيفيت برنامه درسي دوره كارشناسي ارشد رشته برنامه‌ريزي درسي (ارائه برنامه پيشنهادي)
برنامه‌ريزي درسي--ايران - برنامه‌ريزي آموزشي--ايران-ارزشيابي
نگارنده: صغري قاسمي قلعه‌نوئي؛ استاد راهنما: هادي پورشافعي؛ استاد مشاور: محسن آيتي - محسن آيتي - هادي پورشافعي - صغري قاسمي قلعه‌نوئي
پايان نامه
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • تعداد رکورد ها : 33947

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.