×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • ارتباط ارزش طول عمر مشتري با ارزش سهام
پيمان اكبري - كامران نظري
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • خوشه بندي فازي بهبوديافته براساس ارزش طول عمر مشتري
عاطفه عباس زاده - شاهين اكبرپور
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • دستهبندي و برآورد ارزش مشتريان بانك از طريق ارزش طول عمر مشتري ومدل احتمالي
امير خانلري - بهروز غروري
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • ارزش طول عمر مشتري با استفاده از روش هاي داده كاوي در بخش مشتريان
‭customer segmentation‬ - بخش‌بندي مشتريان - ارزش طول عمر مشتري - مديريت روابط با مشتري - Data mining - ‭Customer Relationship Management‬ - ‭customer lifetime value‬ - تحليل‭RFM‬
راحله شعباني - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • ارزش طول عمر مشتري با استفاده از روش هاي داده كاوي در بخش مشتريان
داده كاوي، بخش بندي مشتريان - ارزش طول عمر مشتري - مديريت روابط با مشتري - تحليل‭RFM‬
راحله شعباني سهزابي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • ارزش طول عمر مشتري با استفاده از روش هاي داده كاوي در بخش مشتريان
داده كاوي، بخش بندي مشتريان - ارزش طول عمر مشتري - مديريت روابط با مشتري - تحليل‭RFM‬
راحله شعباني سهزابي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • ارزش طول عمر مشتري با استفاده از روش هاي داده كاوي در بخش مشتريان
‭customer segmentation‬ - بخش‌بندي مشتريان - ارزش طول عمر مشتري - مديريت روابط با مشتري - Data mining - ‭Customer Relationship Management‬ - ‭customer lifetime value‬ - تحليل‭RFM‬
راحله شعباني
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • ارزش طول عمر مشتري با استفاده از روش هاي داده كاوي در بخش مشتريان
داده كاوي، بخش بندي مشتريان - ارزش طول عمر مشتري - مديريت روابط با مشتري - تحليل‭RFM‬
راحله شعباني سهزابي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • دستهبندي مشتريان بر اساس ارزش طول عمر مشتري در زمينه انواع خدمات سپرده بانكي مطالعه موردي: بانك تجارت شهر كرمانشاه
شهلا اميريان پريان - فرشيد نماميان
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • پيش بيني خسارت هاي مشتريان صنعت بيمه با استفاده از ارزش طول عمر مشتري وتكنيك هاي داده كاوي
نسيبه جوهري - داوود جعفري - اميرافشين فتاحي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • خوشهبندي دادههاي مشتريان، از طريق محاسبه ارزش طول عمر مشتري (CLV)، بر مبناي مدل LWRFM، جهت بهبود مديريت ارتباط با مشتري
ساناز جمشيدي - حميدرضا ناجي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • تعيين ميزان تاثير منابع مديريت ارتباط با مشتري ( CRM ) بر ابعاد ارزش طول عمر مشتري ( CLV ) ( مطالعه موردي بانك صادرات ايران )
مرتضي شكرزاده - آيسان خمسه نژاد
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • پيش بيني سطح سودمندي مشتريان، به كمك خوشه بندي داده هاي مشتريان بر مبناي ارزش طول عمر مشتري جهت بهبود مديريت ارتباط با مشتري
ساناز جمشيدي - حميدرضا ناجي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • ارائه مدل جديدي براي خوشه بندي مشتريان براساس ارزش طول عمر مشتري با استفاده از تليفق مدل هاي ريسك و مدل هاي RFM (مطالعه موردي شركت بيمه البرز)
مستوره معيني - ساسان حسينعلي زاده
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بخش بندي و رتبه بندي مشتريان بر اساس ارزش طول عمر آنها و تعيين استراتژي هاي مديريت ارتباط با مشتري در هر بخش موردكاوي: تامين سرمايه امين
تهمينه مقيمي - سودابه عينعلي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • بخش بندي بازار به كمك مفهوم ارزش زمان عمر مشتري
حميدرضا كوشا - نسيم فتاحي - دنيا فارسي
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • برآورد هزينه‌هاي طول عمر، پيش‌نياز اصلي بهبود ارزش پروژه‌ها
كامران امامي - محسن عمادي - اميد پند
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • تخمين هزينه پروژه و طول عمر بر اساس ارزش ريسك
زهرا خدابخشي - همايون موتمني
مقاله
فارسي
انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)
  • طول عمر
علي اكبر مهدي پور
کتاب
سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
  • مديريت ارتباط با مشتري بارويكرد تجزيه تحليل ارزش دوره عمر مشتري
آرش - قنبري - مسعود - رباني - جعفر - رزمي - پرديس دانشكده هاي فني-دانشگاه تهران
پايان نامه
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • تعداد رکورد ها : 19876

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.