×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...











































با انتخاب این گزینه تنها در محتواهایی که تاریخ انتشار دارند جستجو خواهد شد.
  • ارزشيابي دروني گروه آموزشي آموزش و پرورش دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبايي به منظور برنامه ريزي براي ارتقاء كيفيت گروه
آموزشي آموزش
مرتضي رومياني
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • ارزشيابي دروني گروه آموزشي آموزش و پرورش دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبايي به منظور برنامه ريزي براي ارتقاء كيفيت گروه
برنامه ريزي - كيفيت - ارزشيابي - ارزشيابي دروني
مرتضي رومياني - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • ارزشيابي دروني گروه آموزشي آموزش و پرورش دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبايي به منظور برنامه ريزي براي ارتقاء كيفيت گروه
آموزشي آموزش
مرتضي رومياني
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • ارزشيابي دروني گروه آموزشي آموزش و پرورش دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبايي به منظور برنامه ريزي براي ارتقاء كيفيت گروه
برنامه ريزي - كيفيت - ارزشيابي - ارزشيابي دروني
مرتضي رومياني
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • روانشناسي وعلوم تربيتي، مجله
تخصصي
کتابخانه دیجیتالی كتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی
  • چكيده مقالات هفته پژوهش دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي (آذرماه‭۱۳۸۷ ‬)، به اهتمام معاونت پژوهشي
نوآوري - خلاقيت - پژوهش - مقطع تحصيلات - تعليم وتربيت - يادگيري الكترونيكي - رشد توانائيها - معرفي مقاله - فلسفه - سخنان حضرت علي(ع) درنهج البلاغ ه - ارزيابي - كيفيت - ليب كوآل - مهارتها
دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي دانشگاه‌علامه طباطبائي
treaty
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي عوامل مؤثربرخودتنظيمي يادگيري وتاب آوري دردانشجويان دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبايي
يادگيري - خودتنظيمي - تاب آوري
ام البنين شيرازي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي تاثير وبلاگ بر يادگيري مشاركتي دانشجويان دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي
وبلاگ - يادگيري مشاركتي - وبلاگ آموزشي
يوسف مهدوي نسب - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • بررسي عوامل مؤثربرخودتنظيمي يادگيري وتاب آوري دردانشجويان دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبايي
يادگيري - خودتنظيمي - تاب آوري
ام البنين شيرازي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي تاثير وبلاگ بر يادگيري مشاركتي دانشجويان دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي
وبلاگ - يادگيري مشاركتي - وبلاگ آموزشي
يوسف مهدوي نسب
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • تاثير آموزش به روش بحث گروهي بر پرورش تفكر انتقادي دانشجويان دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبايي
بحث گروهي - پرورش تفكر
هادي موسوي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • تاثير آموزش به روش بحث گروهي بر پرورش تفكر انتقادي دانشجويان دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبائي
دانشگاعه علامه طباطبائي - دانشجويان - تفكر انتقادي - روش بحث گروهي
هادي موسوي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • تاثير آموزش به روش بحث گروهي بر پرورش تفكر انتقادي دانشجويان دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبايي
بحث گروهي - پرورش تفكر
هادي موسوي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • تاثير آموزش به روش بحث گروهي بر پرورش تفكر انتقادي دانشجويان دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه علامه طباطبائي
دانشگاعه علامه طباطبائي - دانشجويان - تفكر انتقادي - روش بحث گروهي
هادي موسوي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • بررسي مقايسه اي وضعيت موجود وبهينه دروندادهاي آموزشي دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي دانشگاه تهران سال تحصيلي78-77
فرشته - اسدزاده - محمود - قنادان - گروه مديريت وبرنامه ريزي آموزشي-دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي
پايان نامه
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • بررسي رابطه سواد اطلاعاتي با خودكار آمدي رايانه اي وعملكرد تحصيلي دانشجويان دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي دانشگاه تهران
هدي - بي نياز - رضوان - حكيم زاده - نادر - نقشينه - گروه روشها و برنامه هاي آموزشي-دانشكده روانشناسي وعلوم تربيتي
پايان نامه
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه تهران
  • ارزيابي دروني گروه‌هاي آموزشي كتابداري، آموزش و پرورش، روانشناسي و مشاوره دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه علامه طباطبايي تهران سال‭89-90‬
ملاك - اعتباربخشي - نشانگرهاي عملكرد - ارزيابي - كيفيت - ارزيابي دروني - عامل
مريم ميرشفايي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • ارزيابي دروني گروه‌هاي آموزشي كتابداري، آموزش و پرورش، روانشناسي و مشاوره دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه علامه طباطبايي تهران سال‭89-90‬
ملاك - اعتباربخشي - نشانگرهاي عملكرد - ارزيابي - كيفيت - ارزيابي دروني - عامل
مريم ميرشفايي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • ارزيابي دروني گروه‌هاي آموزشي كتابداري، آموزش و پرورش، روانشناسي و مشاوره دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه علامه طباطبايي تهران سال‭89-90‬
Evaluation - ارزيابي - كيفيت - ارزيابي دروني - عامل
مريم سادات ميرشفايي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)
  • ارزيابي دروني گروه‌هاي آموزشي كتابداري، آموزش و پرورش، روانشناسي و مشاوره دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي دانشگاه علامه طباطبايي تهران سال‭89-90‬
Evaluation - ارزيابي - كيفيت - ارزيابي دروني - عامل
مريم سادات ميرشفايي - دانشگاه علامه طباطبائي
مقاله - catalog
کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
  • تعداد رکورد ها : 103793

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.