×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: ارتباط بين تبليغات و سود شركتها
پدیدآورندگان : سعيد فرجام (پديدآور)
رويا باقري (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : كنفرانس جامع علوم مديريت و حسابداري
خلاصه : تبليغات جزيي از فرآيند بازاريابي يك محصول و يا خدمت به شمار مي رود. به بيان ساده مي توان گفت تبليغات يعني رساندن يك پيام در مورد محصول و يا يك خدمت از طريق رسانه هاي مختلف براي متقاعد كردن مخاطبان بالقوه براي خريدآن محصول و يا خدمت، تبليغات تاثير به سزايي در بالا بردن آگاهي مشتري دارد. تبليغات وسيله اي است كه توسط آن،مشتريان از ابداعات و نوآوري هاي شركت آگاه مي شوند. با وجود اهميت بالاي تبليغات بر روي افزايش فروش ، ارزيابي تاثير آن به سادگي صورت نمي گيرد. يكي از مشكلاتي كه بر سر راه مسيولين تبليغات قرار دارد، چگونگي ارايه رابطه هاي مشخص بين اثر بخش بودن تبليغات و بالا بردن سود فروش مي باشد.در اين تحقيق سعي شده است با در نظر گرفتن ارتباط بين تبليغات و ارزش ويژه نام تجاري، رابطه بين اثر بخش بودن تبليغات و بالا رفتن سود فروش مشخص گردد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MSACONF01-MSACONF01_134.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1396/4/10
تاریخ تغییر رکورد : 1396/9/3
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.