×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بهبود مديريت ارتباط با مشتري به واسطه مديريت دانش
پدیدآورندگان : فاطمه شخصيان (پديدآور)
شجاع قرباني (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : سومين كنفرانس بين المللي حسابداري و مديريت
خلاصه : در فضاي رقابتي امروز كه دانش به عنوان يك منبع حياتي براي سازمان ها و بنگاه هاي اقتصادي مطرح مي شود مديريت ارتباط با مشتري و مديريت دانش به ابزاري راهبردي و كليدي براي بنگاه هاي اقتصادي و سازمان تدوين شده است. مديريت ارتباط با مشتري، راهبردهاي ارتباط با مشتري، فناوري و فرايندهايي است كه نياز به پياده سازي دقيقي دارند. هدف از مديريت ارتباط با مشتري افزايش رضايت مشتريان و افزايش وفاداري آن ها به سازمان مي باشد. در سال هاي اخير شركت هاي زيادي اقدام يكپارچه سازي فعاليت هاي مرتبط با مديريت ارتباط با مشتري و مديريت دانش نموده اند علت اين امر را مي توان در نقش كليدي كه مديريت دانش در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري بازي مي كند جستجو نمود. پتانسيل ارتباط دوجانبه دو حوزه مذكور و نقش كليدي مديريت دانش در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري توجه محققان را به خود جلب كرده است كه حاصل تركيب مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري، مديريت دانش مشتري مي شود. اين نوشتار تلاش دارد تا با مديريت بهينه تر دانش در سازمان، مديريت ارتباط با مشتري را بهبود بخشد. بر اين اساس اين پژوهش با بيان چرخ تجاري مديريت ارتباط با مشتري و تشريح الگوهايي در زمين پياده سازي CRM اشاره شده و به چارچوب مديريت دانش به منظور اجراي مديريت ارتباط با مشتري پرداخت و در نهايت با چارچوب پيشنهادي براي بهبود موفقيت آميز CRM توسط KM به پايان يافت.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MOCONF03-MOCONF03_038.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/12/16
تاریخ تغییر رکورد : 1397/3/5
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.