×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: رابطه خودراهبري در يادگيري و تمايل به برنامه ريزي با در نظر گرفتن نقش متغير ميانجي مهارت حل مسئله در ميان دانش آموزان مدارس متوسطه هوشمند شهر تهران
عنوان: :The relationship between self-directed learning and a willingness to plan with regard to the role of mediator problem solving skills among Tehran's smart secondary schools
پدیدآورندگان : حميد ميرصادق (پديدآور)
دانشگاه علامه طباطبائي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : ‭self-directed learning‬
خودراهبري در يادگيري
Problem Solving
حل مسأله
willingness to planning
تمايل به برنامه ريزي
وضعیت نشر : تهران : : دانشگاه علامه طباطبائي ، ، ۱۳۹۵
مشخصات فیزیکی : ل،۱۳۷ص. : جدول،نمودار،دیجیتالی، پی دی اف
خلاصه : This study aimed to investigate the relationship between self-directed learning and a willingness to plan with regard to the role of mediator problem solving skills Among secondary smart schools students in Tehran introductory and advanced levels have been completed. For this purpose, 285 students from Tehran's smart secondary schools two-stage cluster sampling were selected as sample. And self-directed learning questionnaire Fisher et al. (2001), problem-solving skills Heppner and Peterson (1982) and willingness to plan Quinn (1990) conducted for them. This study was correlational research in order to test the model of structural equation modeling techniques were used. Indicators to determine the fit structural equation modeling showed that the components of the self-directed learning as the Exogenous independent variable and problem solving skills as a mediator variable, Variable willingness to planning as the dependent variable had a good fit with the data. The results showed that the variable component of self-direction in learning have a direct impact on problem solving skills. And on the variable willingness to planning have a direct and indirect effects. Problem solving skills variables in addition to the direct and independent impact on the variable willingness to plan, In the relationship between self-direction in learning and willingness to planning plays the role of mediator
یادداشت :
/ حمید میرصادق
عنوان از روی صفحه نمایش عنوان
کتابنامه: ص.۱۱۹-۱۲۲
ملزومات سیستم: ویندوز xp+ ، ادوب اکروبات ریدر 9+ ، موزیلا فایر فاکس 23+ ، اینترنت اکسپلورر 9+ ، گوگل کروم 23+
شناسه : 529854
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/8/24
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.