×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: ارايه چهارچوبي براي مديريت ارتباط با مشتري
پدیدآورندگان : سيده سميه ميري (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : نخستين كنفرانس ملي توسعه كيفيت راهبردي فراگير در سلامت غذا
خلاصه : پيشرفت سريع فن آوري اطلاعات موجب تشديد در رقابت ميان سازمان ها جهت جذب و حفظ و نگهداري مشتريان گرديده است. مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به عنوان يك ضرورت استراتژيك در هم هي سازمان ها مطرح است و اجراي مؤثر آن موجب افزايش رضايت مشتري و جذب آنها و وفاداري مشتريان و در نتيجه فروش بيشتر و تكرار در خريد آنها مي گردد. CRM راهبردي تجاري است كه به جذب، حفظ و ارتقاي مشتريان ميپردازد. با اجرا و پياده سازي CRM سازمان ها مي توانند با هزينه ي كمتري به اهداف خود نايل آيند. سابقه CRM به دهه ي 1990 بازمي گردد. اين كه سازمان چگونه به جذب مشتري بپردازد يا اينكه چگونه مديريت ارتباط با مشتريهاي فعلي خود را حفظ نمايد و به آنها خدمت بهتري ارائه نمايد، بحث جديدي نيست. وليكن مبحث فن آوري اطلاعات يا IT و ابزار جديدي كه اين فن آوري فراهم ساخته، موجب شده است كه CRM به بحث جديدي تبديل شود. با به كارگيري IT و CRM روش هاي جديد براي افزايش سوددهي سازمان و كاهش هزينه هاي آن در رابطه با مشتري به وجود آمده است.در اين تحقيق چهارچوبي جهت اجرا و پياده سازي سيستم مديريت ارتباط با مشتري بيان مي شود و اين چهارچوب در پنج عنصر استراتژي، فرآيندها، افراد، تكنولوژي و شاخص ها و بهبود مستمر ارائه شده است.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-IRANQMS01-IRANQMS01_033.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/4/25
تاریخ تغییر رکورد : 1394/10/8
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.