×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مديريت ارتباط با مشتري ضرورت استراتژيك
پدیدآورندگان : محمد رهبري (پديدآور)
پرويز سعيدي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : اولين كنفرانس بين المللي مهندسي صنايع، مديريت و حسابداري
خلاصه : مشتري رمز موفقيت هر سازمان و هرگونه فعاليت تجاري و اقتصادي است. در حقيقت اعتبار يك سازمان موفق به تنظيم رابطه بلندمدت مشتري و مديريت بر آن بستگي دارد. با افزايش فن آوري اطلاعات و آگاهي مشتريان فرآيند بازاريابي هر روز پيچيده تر مي شود. مديريت ارتباط با مشتري يم استراتژي كاري با اين رويكرد است كه با مشتريان با شرايط و الگوهاي رفتاري آنها ارتباط پايدار و بلندمدت كه براي هر دو طرف ايجاد ارزش افزوده كند، برقرار شود. شركت هاي براي بقاء و ماندگاري بازار لازم است كه با تغييرات مستمر هماهنگ شوند و به بيان ديگر به صورت آينده نگر، مبتني بر بازار و اساس دانش روز به فعاليت هاي خود ادامه دهند. مفهوم CRM به نيازهاي مديران براي رقابت در عصر پر تلاطم و آشوب بازارها پاسخ مي دهد و اطلاعات لازم و ضروري را به موقع در اختيار استفاده كنندگان قرار مي دهد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MAIE01-MAIE01_282.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/6/21
تاریخ تغییر رکورد : 1395/9/6
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.