×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي رابطه بين مديريت ارتباط با مشتري، داده كاوي و مديريت دانش جهت دستيابي و ايجاد مديريت دانش مشتري با رويكرد كسب مزيت رقابتي سازمان ها در تجارت الكترونيكي
پدیدآورندگان : بهمن آقاميريان (پديدآور)
بهروز دري (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : هفتمين همايش ملي و اولين همايش بين المللي تجارت و اقتصاد الكترونيكي
خلاصه : مديريت ارتباط با مشتري از مباحثي است كه در اقتصاد جهاني امروز، سازمان ها را به دوباره انديشي در راهكارهاي برقراري ارتباط با دامنه وسيع مشتريان و تسخير اين دانش گسترده برانگيخته است اما به جرات مي توان به اين نكته اشاره كرد كه برقراري ارتباط موثر با مشتريان بدون بكارگيري مديريت دانش امكان پذير نيست كاربرد فنون استخراج دانش در مديريت ارتباط با مشتري آنجايي پررنگ تر مي شود كه حجم بسيار انبوهي از داده درباره مشتريان، ويژگي هاي آنان و رفتار آن ها وجود داشته باشد در چنين شرايطي استفاده از الگوريتم ها و فنون كارا براي تحليل اين داده ها امري ضروري مي باشد موفقيت در تجارت الكترونيكي به طور فزاينده اي به مديريت دانش بستگي دارد براي رسيدن به بقا و موفقيت آينده سازمان پذيرش تجارت الكترونيكي و استفاده از اينترنت به عنوان يك خط مشي و مشوقي براي دسترسي و جمع آوري اطلاعات مهم از مشتريان مطرح است مديريت دانش مشتري موجب بسياري از بهبودها در ارائه محصول و خدمات جديد مي شود لذا اهداف پژوهش شناسايي و بررسي رابطه و كاربرد مديريت دانش مشتري در كسب مزيت رقابتي سازمان ها در تجارت الكترونيكي و همچنين شناسايي روابط ميان مديريت ارتباط با مشتري، داده كاوي، مديريت دانش با هم و با مديريت دانش مشتري به عنوان متغير مستقل اصلي براي كسب مزيت رقابتي سازمان ها در تجارت الكترونيكي به عنوان متغير وابسته، تعيين گشت جامعه آماري، كارشناسان، خبرگان و صاحب نظران اداره كل توسعه بازار بانك ملت انتخاب گرديده است با بررسي مقالات و منابع كتابخانه اي و اينترنتي همچنين با تهيه، توزيع و جمع آوري پرسشنامه پژوهش، اطلاعات لازم به دست آمد از آزمون هاي آماري كولموگروف - اسميرنف، ضريب همبستگي اسپيرمن و آزمون رگرسيون خطي ساده استفاده شده است نتايج به دست آمده از آزمون هاي فوق حاكي از وجود همبستگي بين مديريت ارتباط با مشتريان، داده كاوي و مديريت دانش با هم و با مديريت دانش مشتري است همچنين رابطه خطي بين متغير مستقل و وابسته وجود دارد، به اين معني كه كاربرد مديريت دانش مشتري سبب كسب مزيت رقابتي براي سازمان ها در تجارت الكترونيكي مي شود.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-ECEC07-ECEC07_089.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/6/14
تاریخ تغییر رکورد : 1393/6/14
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.