×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: ارائه مدل سياستگذاري جهت توسعه كسب و كارها در فضاي مجازي
پدیدآورندگان : ايوب محمديان (پديدآور)
نيلوفر مرادحاصل (پديدآور)
نوع : متن
جنس : کتاب راهنما
چاپ
صاحب محتوا :

موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات

توصیفگر : كارآفريني
فضاي كسب و كار اينترنتي
نقش هاي دولت در كسب و كار اينترنتي
ابعاد كسب وكار
وضعیت نشر : تهران : مركز تحقيقات مخابرات ايران ، 1393
خلاصه : گزارش حاضر طراحی مدل بومی سیاستگذاری کسب وکار درفضای مجازی را در دستور کار دارد. بدین منظور مراتب درقالب هفت فصل به شرح زیر مورد بررسی قرار گرفته است. lt;br/gt;درفصل اول مبانی نظری سیاستگذاری و کارآفرینی در فضای مجازی بررسی شده است. در فصل دوم به چارچوب¬های سیاستگذاری ، انواع محیط ها، مدل¬ها و الگوهای کسب وکار جهت تعیین ابعاد محیط کسب وکار اشاره شده است. در فصل سوم، مدل فرایندی سیاستگذاری از دیدگاه های مختلف بررسی شده است و در این فصل فرایندهای مناسب جهت طراحی یک الگو تعیین شده است. در فصل چهارم به ارزیابی الگوها، سیاست¬ها و نقش¬های دولت¬ در توسعه کارآفرینی و کسب وکارها پرداخته شده است. در فصل پنجم به تبعات خرد وکلان توسعه کسب وکارها و کارآفرینی وجنبه های مرتبط به آن اشاره شده است. در فصل ششم مدل مناسب سیاستگذاری در فضای کسب وکار اینترنتی کشور پیشنهاد شده است.lt;br/gt;
یادداشت :
کد پروژه:9234112
کد گزارش: SSD.SEG.STR.9234112.02.03
پروژه quot;شناسایی، ترویج و بومی سازی مدل های کسب و کار در فضای مجازی کشورquot;
شناسه : oai:vlib.itrc.ac.ir/13138
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/10/25
تاریخ تغییر رکورد : 1398/10/29
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.