×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بخش بندي بازار بازي هاي رايانه اي بر مبناي سبك زندگي بازيكنان
عنوان: :Market segmentation of computer games based on players' lifestyle
پدیدآورندگان : عليرضا ‏‏اسمعيلي بروجردي‏‏ (پديدآور)
دانشگاه علامه طباطبائي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : بازي هاي رايانه اي
K-Means Clustering
سبك زندگي
خوشه بندي K-Means
‭lifestyle‬
Computer games
وضعیت نشر : تهران : : دانشگاه علامه طباطبائي ، ، ۱۳۹۸
مشخصات فیزیکی : م، ۱۰۹ ص. : جدول،نمودار،دیجیتالی، پی دی اف
خلاصه : Abstract:The purpose of the research was to increase the use of computer game designers and creators in different styles (products and services) by analyzing players' lifestyles and segmenting the market accordingly. This research is a field survey which uses data collection questionnaire to collect the necessary data from the statistical sample. The statistical population of this study is comprised of students from the top seven universities of Tehran (Allameh Tabataba'i University, Tehran, Sharif, Beheshti, Amir Kabir, Science and Technology and Tarbiat Modares). That's 500,000. The cluster sampling method was available and the sample size was 385 university students. Ka-mean clustering results using RapidMiner software showed that individuals were divided into 5 clusters based on lifestyle and aggression characteristics.
یادداشت :
/ علیرضا اسمعیلی بروجردی
عنوان از روی صفحه نمایش عنوان
کتابنامه: ص.۱۰۱-۱۰۲
ملزومات سیستم: ویندوز xp+ ، ادوب اکروبات ریدر 9+ ، موزیلا فایر فاکس 23+ ، اینترنت اکسپلورر 9+ ، گوگل کروم 23+
شناسه : 778321
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/9/6
قیمت شيء دیجیتال : رایگان


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.