×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: طراحي الگوي مفهومي مديريت دانش براي مديريت ارتباط با مشتري
پدیدآورندگان : فرهاد كريم خاني (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : اولين همايش ملي مهندسي مديريت كسب و كار
خلاصه : دانش به عنوان يك فاكتور رقابتي كليدي در اقتصاد جهاني شمرده مي شود ، اما براي حضور موفق در بازارپوياي امروزي بايد يك جزء مهم ديگر به نام مشتري را نيز مدنظر قرار داد. مديريت دانش مشتريان ، برايسازمان ها اين امكان را فراهم مي آورد كه با احتمال بيشتري قادر به تشخيص فرصت هاي بازار بوده و مزيت رقابتي خود را افزايش دهند . مديريت دانش مشتري در ارتباط با به دست آوردن، اشتراك گذاري و بسط دانشمشتريان و در راستاي به سود رساني مشترك بين مشتريان و سازمان است. مديريت دانش جرياني از دانش حول موضوعات مشتري را بين گروهاي كاري آسانتر مي سازد و بدين وسيله با يكپارچه سازي دانش مرتبط بامشتري به سرعت وكارايي در رسيدن به آن نقش عمده اي دارد .در اين مقاله ابتدا با مفاهيم مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتريان آشنا ميشويم سپس به اقدامات مديريت دانش در بهبود فرايند مديريت ارتباط بامشتري پرداخته ودر پايان مدل مفهومي در جهت بهبود ارتباط بين مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري ارائه مي دهيم
شناسه : oai:civilica.com/Paper-EBM01-EBM01_086.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1392/5/7
تاریخ تغییر رکورد : 1394/8/17
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.