×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي عناصر تاثيرگذار بر احساسات و سطح توجه افراد در تبليغات محيط‌زيستي با استفاده از تكنولوژي EEG
عنوان: :Using EEG to Examine the Effect of Different Factors on Attention an Emotion in Environmental Advertising
پدیدآورندگان : نيكو ‏هاشم‌پناه (پديدآور)
دانشگاه علامه طباطبائي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : Emotion
توجه
advertising
محيط‌زيستي
Attention
احساسات
Environmental advertising
تبليغات
وضعیت نشر : تهران : : دانشگاه علامه طباطبائي ، ، ۱۳۹۷
مشخصات فیزیکی : ز،۱۸۶ص. : جدول،نمودار،دیجیتالی، پی دی اف
خلاصه : Today, with increasing in population growth, natural resource constraints, and serious environmental crises, environmental protection has become one of the main concerns of governments and governmental and nongovernmental organizations, and governments have been making large annual budgets to design and implement programs to protect the environment whose implementation of many of these programs involves the participation of all the people in society. Establishing an effective communication can play a significant role in promoting people's knowledge of the environment. so, it's important to build promotional teasers and ads with environmental content and to spread it through the media and social networks. In this research, we have tried to identify the stimulating elements of emotion and attention in environmental advertising using EEG technology, and at the end of the research, we will come up with strategies to increase the effectiveness of these videos. In this study, sixteen persons with the same proportion of men and women were selected among the society, half of them have experience of living in waterlogged areas of the country. Based on the assumptions, this research is looking for the fact that the experience of people's lives increases the impact of advertising. Also, this research seeks to compare emotional impact and attention of two advertisements with narrative and non-narrative content.
یادداشت :
/ نیکو هاشم‌پناه
عنوان از روی صفحه نمایش عنوان
کتابنامه: ص.۱۰۸-۱۱۲
ملزومات سیستم: ویندوز xp+ ، ادوب اکروبات ریدر 9+ ، موزیلا فایر فاکس 23+ ، اینترنت اکسپلورر 9+ ، گوگل کروم 23+
شناسه : 798535
تاریخ ایجاد رکورد : 1399/8/20
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.