×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: تحليل و آسيب شناسي سيستم مديريت ارتباط با مشتري CRM در سطح عملياتي
پدیدآورندگان : وحيدرضا نيشابوري (پديدآور)
مسعود طاهري لاري (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : كنفرانس بين المللي نخبگان مديريت
خلاصه : براي پياده سازي سيستم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) چارچوب هاي متفاوتي ارائه شده است، ولي هنوز سازمان ها در پياده سازي اين سيستم با مشكلاتي مواجه هستند كه در نهايت اين مشكلات منجر به شكست مي شود. با تعيين درستمعيارها و با پياده سازي فرايندهاي مديريت ارتباط با مشتري مي توان به رضايت هر چه بيشتر مشتريان دست يافت. شركت هايي كه موفق شده اند به صورت موثري مشتريان خود را جذب كرده و خدمات مورد نظر را به بهترين نحو به آن ها ارائه دهند تاثير مثبت اين امر را در انتهاي مسير سودآوري خود مشاهده كرده اند. با توجه به اهميت توجه به نرخ بالاي عدم موفقيت در اجراي پروژه هاي مديريت ارتباط با مشتريان، اين پژوهش درصدد است به منظور كاهش اين نرخ، ضمن تحليل سيستم مديريت ارتباط با مشتري در مرحله اجرا، به شناسايي عوامل اصلي تاثيرگذار بر شكست پروژه هاي CRM ، بپردازد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-ICMAE01-ICMAE01_223.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/8/22
تاریخ تغییر رکورد : 1396/8/6
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.