×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي كاربرد مديريت دانش در سيستم مديريت ارتباط با مشتري
پدیدآورندگان : هادي شكوهي اميري (پديدآور)
سعيد مرادي ركابداركلايي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : همايش ملي مديريت بازرگاني با محوريت: كسب و كارهاي كارآفرينانه و اقتصاد دانش بنيان
خلاصه : با در نظر گفتن نقش بسيار مهمي كه سيستمهاي مديريت دانش در محيط كسب و كار امروزي ايفا ميكند، اين اهميت زماني بيشترجلوه گر مي شود كه در زمينه مشتري مداري صورت گيرد. مديريت ارتباط بامشتري بنياد و اساس بيشتر سازمان هاي امروزي است كه با هدف ايجاد روابط بلندمدت با مشتريان و درك ترجيحات و سلايق آنها جهت دستيبابي به سودآوري براي سازمان ظهور پيدا كرده است. بنابراين مي توانگفت كه مديريت دانش نقش اساسي در استقرار موفقيت آميز مديريت ارتباط با مشتري ايفا مي كند. مقاله حاضر از نوع مروري است كه در ابتدا مديريت ارتباط با مشتري، مديريت دانش و انواع دانش را معرفي مي نمايد. سپس معماري مديريت دانش براي سيستم مديريت ارتباط با مشتري را ارائه مي دهد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-BABEBKBE01-BABEBKBE01_081.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/8/7
تاریخ تغییر رکورد : 1394/8/23
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.