×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي ويژگي هاي شخصيتي موثر برراه انذازي كسب وكار (مورد مطالعه دانشجويان رشته مذيريت نظام اموزش عالي ايران)
پدیدآورندگان : محمد ايدي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد پويا ايران-مالزي
خلاصه : راه اندازي كسب و كارهاي جديد حاصل تصميم هاي كارآفرينانه و پرورش ويژگي هاي شخصيتي كارآفرينانه است. ويژگي هاي شخصيتي مشخص و معيني افراد را مستعد كارآفريني مي كند. توسعه كارآفريني در محيط هاي دانشگاهي نيازمند پرورش افراد كارآفرين از طريق پرورش ويژگي هاي شخصيتي است. پرورش و آماده ساختن دانشجويان مديريت كه مايلند رو پاي خود بديستند و كسب و كاري را راه اندازي نمايند. از طريق آشنا ساختن آنان با دانش و مهارت هاي كسب و كار امكان پذير خواهد بود علاوه بر اين شناخت عوامل مؤثر در راه اندازيه الگوي كسب و كار مي تواند به ميزان اشتغال، افزايش بهره وري و قابليت توليد دانشجويان كمك كرده و از ميزان بيكاري فارغ التحصيلان بكاهد. لذا تحقيق حاضر با توجه به اهميت موضوع با هدف شناسايي ويژگي هاي شخصيتي و عوامل مؤثر بر راه اندازي كسب و كار كارآفرينانه براي دانشجويان مديريت در نظام آموزش عالي ايران انجام شده است. روش تحقيق اين پژوهش به صورت آميخته (كيفي- كمي) بوده كه بخش كيفي بر مبناي رهيافت اكتشافي و با روش مصاحبه انجام شده است و بخش كمي بر مبناي رهيافت پيمايشي انجام شده است. روش نمونه گيري در بخش كيفي، روش گلوله برفي بوده و در بخش كمي روش نمونه گيري تصادفي ساده بوده و بر اساس حجم جامعه آماري 350 نفري، تعداد 300 پرسشنامه دريافت شد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MDEHAMAYESH01-MDEHAMAYESH01_174.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/6/21
تاریخ تغییر رکورد : 1396/10/26
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.