×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: رابطه انواع نوآوري و مديريت ارتباط با مشتري
پدیدآورندگان : سيدمحمد موسوي شاهرودي (پديدآور)
مهدي جلالي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : همايش ملي رويكرد عملي به پياده سازي مفاهيم علمي، مباحث تئوري و پژوهش هاي هاي كاربردي علوم فني
خلاصه : تغيير و تحول در سازماني هاي امروزي به قدري سريع ، چند جانبه ، پيچيده و فراگيراست كه سازمان هابدون پيش بيني ، همگامي و تطابق با آن قادر به ادامه حيات ، رشد ، بالندگي و توسعه نمي باشند .در حال حاضر شركتها براساس پيشرفت هاي تكنولوژي ، تنوع انتظارات مشتري و چرخه عمر محصول بهرقابت مي پردازند . هم چنين نوآوري نقش اساسي در كسب مزيت رقابتي بازي مي كند . امروزه نيازها وتقاضاهاي جديد موجب نوآوري مي شود در عصر حاضر با وجود تكنولوژي در حال تغيير و بازارهاي غير قابلپيش بيني ، توليد كنندگان مجبورند كه قابليت هاي نوآوري شان را گسترش دهند تا خواسته بازار وترجيهات مشتريان را براي رسيدن به مزيت رقابتي طولاني مدت برآورد كنند .پژوهش حاضر در پي بررسي رابطه انواع نوآوري و مديريت ارتباط با مشتري در كارخانه هاي مواد غذاييشيرازي مي باشد تا راهي پيدا كند كه با همگام تغييرات و تحولات شركت ، رشد و توسعه يابد .
شناسه : oai:civilica.com/Paper-EMAP01-EMAP01_074.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/7/22
تاریخ تغییر رکورد : 1395/4/4
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.