×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: اصول بازاريابي
پدیدآورندگان : گري آمسترانگ؛ مترجم: مهدي زارع فيليپ كاتلر (پديدآور)
مهدي زارع (مترجم)
كاتلر، فيليپ، 1931-م. (پديدآور)
گري آمسترانگ (پديدآور همكار)
نوع : متن
جنس : Electronic Book
صاحب محتوا :

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

وضعیت نشر : قم : موسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان ، 1395
مخاطب : عام
شناسه : 209841
تاریخ ایجاد رکورد : 1397/8/2
تاریخ تغییر رکورد : 1399/1/20
ملحقات : شیوه دسترسی: شبکه جهانی وب. عنوان از روی صفحه عنوان. ملزومات نظام: سیستم عامل های ویندوز (+xp)، اندروید (4+)، لینوکس با پشتیبانی متون عربی؛ Adobe Acrobat Reader(+9), Mozilla FireFox (+21), Internet Explorer (+9), Chrome(+23)
قیمت شيء دیجیتال : رایگان


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.