×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مديريت دانش در بازار دانش
پدیدآورندگان : فاطمه حسين زاده (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : هفتمين همايش مراكز تحقيق و توسعه صنايع و معادن
خلاصه : در سالهاي اخير به دليل تغييرات سريع در نوآوري، توسعه اقتصاد دانش محور، و جهاني شدن تحقيق و توسعه، مفاهيمي همچون بازار دانش را به وجود آورده است. به طوريكه موفقيت عمده سازمان هاي دانش محور در فضاي رقابتي، به درك دانش و مديريان آن وابسه است. به نظر مي رسد نياز اساسي سازمان هاي دانش محور براي تعالي و موفقيت، دانستن چگونگي كسب دانش درست، براي افراد مناسب، در زمان صحيح و مكان مناسب، براي ايجاد مزيت رقابتي است. مقاله حاضر در اين راستا با استفاده از مفاهيمي همچون مديريت دانش و بازار دانش به ارائه روشي جهت مديريت دانش بازار دانش مي پردازد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-CIMRDC07-CIMRDC07_057.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1387/1/2
تاریخ تغییر رکورد : 1394/8/1
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.