×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي جايگاه اخلاق و مسيوليت اجتماعي درسيستم هاي مديريت كيفيت
پدیدآورندگان : امير محمد فكور ثقيه (پديدآور)
الهام گلهدار (پديدآور)
مريم ايزدي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : سومين كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد
خلاصه : مسيوليت اجتماعي واخلاق تجاري موضوعاتي هستند كه در سازمانهاي امروزي، تاكيد قابل ملاحظه اي بر آنها شده است. امروزه كاركنان، مشتريان، عرضه كنندگان، رقبا و دولت ها به عنوان ذينفعان سازمان نه تنها به دنبال انجام تعاملات تجاري بين بخش هاي مختلف سازمان هستند، بلكه انتظار ديگر آنها از مديريت سازمان، مشاركت در مباحث اجتماعيمي باشد. از آنجا كه يكي از زيربناهاي اصلي براي ايجاد و توسعه مسيوليت اجتماعي سازمان، مديريت كيفيت مي باشد لذامطرح كردن مبحث كيفيت نيز ضروري است.در اين مقاله بر آنيم تا مطالعات انجام شده در حيطه اخلاقيات، مسيوليت اجتماعي و مديريت كيفيت را بررسي كرده و رابطه برخي سيستم هاي مديريت كيفيت را با مبحث مسيوليت اجتماعي سازمان ( 1CSR ) مورد مطالعه قرار دهيم. در واقع با گردآوري اطلاعات به روش كتابخانه اي به دنبال آن هستيم تا در ابتدا مفاهيم اخلاقيات، مسيوليت اجتماعي و مديريت كيفيت را تعريف و روشن سازي كرده و سپس پيشينه مطالعات انجام شده پيرامون مبحث مسيوليت اجتماعي سازمان در مديريت كيفيت را مورد بررسي قرار دهيم و اهميت و ضرورت اخلاق ومسيوليت اجتماعي در مديريت كيفيت را بيان نماييم.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MCED03-MCED03_394.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1396/3/19
تاریخ تغییر رکورد : 1396/3/19
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.