×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مديريت ارتباط با مشتريCRM
پدیدآورندگان : زينب جوادي (پديدآور)
رويا پرهيزگاري (پديدآور)
ريحانه جماعتي (پديدآور)
محسن الوندي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : سومين همايش ملي ساليانه علوم مديريت نوين
خلاصه : امروزه معاملاتي كه تنها بر اثر بخشي عناصر آميخته بازاريابي تاكيد داشت، به سوي بازاريابي مبتني بر رابطه و برقراري مديريت موثر ارتباط با مشتري تغيير جهت داده است. طي دو دهه گذشته سازمان هاي بسياري به اهميت رضايتمندي مشتريان خود واقف شده ودريافته اند كه حفظ مشتريان موجود به مراتب كم هزينه تر از جذب مشتريان جديد است. به علاوه وجود رابطه قوي بين رضايتمندي مشتريان و سودآوري مورد قبولواقع شده و تامين و ارتقاي رضايتمندي مشتريان به هدف عملياتي بسيار مهم اغلب سازمان ها تبديل شده است. بنابراين شركت ها همواره بايد ناظر و خدمات با ارزشي را به آنان ارائه كنند تا به جلب رضايتمندي، در آن ها وفاداري ايجاد كنند. در اين مقاله به بررسي مديريت ارتباط با مشتري پرداخته شده است.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-CMMS03-CMMS03_405.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/8/27
تاریخ تغییر رکورد : 1394/9/5
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.