×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: رفتارشناسي مشتريان در بازاريابي مدرن
پدیدآورندگان : ملايي كهنه‌سرا، نويد، ‏‫۱۳۶۲-‏‬ (پديدآور)
رضايي، نكيسا، ‏‫۱۳۶۵-‏ (پديدآور)
نوع : متن
جنس : catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : Customer relations--Management
بازاريابي ارتباطي
Relationship marketing
مشتري‌شناسي--مديريت
وضعیت نشر : تهران : : ديباگران تهران ، ‏‫، ۱۳۹۶
مشخصات فیزیکی : ‏‫[۲۴۳] ص.‬ : مصور، جدول
یادداشت :
/ مولفان نوید ملایی، نکیسا رضایی
‏‫کتابنامه: ص. [۲۴۱ - ۲۴۳]
شناسه : 766353
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/7/15
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.