×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: آسيب شناسي در مديريت ارتباط با مشتريان
پدیدآورندگان : بهرام حسين زاده (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : نخستين كنفرانس ملي توسعه كيفيت راهبردي فراگير در سلامت غذا
خلاصه : در بازار رقابتي موجود، هر سازماني براي توسعه فعاليتها و در نهايت افزايش سود نيازمند جذب مشتري جديد و حفظ مشتريان فعلي خود است. اغلب سازمانها سعي دارند كه با پياده سازي سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري به اين هدف دست يابند، اما اين نگرش براي عملياتي نمودن CRM مناسب نبوده و اغلب اين پروژه ها دچار شكست خواهند شد، چراكه اجراي CRM نيازمند تغيير نگرش مديران سازمان و در پي آن استراتژي سازمان است. جهت بررسي و شناسايي روشهاي برخورد مصرف كنندگان ناراضي با شركتهاي مربوطه، جايگاه و اهميت كسب جلب رضايت مشتري در شركتهاي توليدكننده موادغذايي در ايران و شناسايي نقايص و چالش هاي موجود در اين عرصه، پروژه اي با 15 مصاحبه كننده در 4 شهر بزرگ برنامه ريزي گرديد. نتايج نشان داد به دليل عدم آگاهي و عدم اطمينان مصرف كنندگان از رسيدگي به شكايتشان،اكثريت مردم از برقراري ارتباط با سامانه شكايت مشتري خودداري ميكنند. بيش از نيمي از افرادي كه با سامانه رسيدگي به شكايت مشتريان تماس گرفته اند پاسخ مناسبي از شركتهاي مربوطه دريافت نكرده اند. بايد به اين نكته توجه داشت كه بررسي ها نشانمي دهد نرخ انتقال پيام مشتريان ناراضي به ديگران تقريباً دو برابر مشتريان راضي ميباشد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-IRANQMS01-IRANQMS01_116.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/4/25
تاریخ تغییر رکورد : 1394/10/8
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.