×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: چگونگي طراحي و پياده‌سازي استراتژي در سازمانها
عنوان: چگونگي طراحي و پياده‌سازي استراتژي در سازمانها
برنامه‌ريزي و اجراي استراتژي: ۲۴ گام براي پياده‌سازي موفق استراتژي هر شركت - فرعی
پدیدآورندگان : محمود حسن‌پور‌پازواري. ؛ مترجم نيما سعيدي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : کتاب راهنما
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

وضعیت نشر : تهران : : پگاهان انديشه ، ‏‫‏، ۱۳۸۹.‬
مشخصات فیزیکی : نام خاص و کمیت اثر : ‏‫‏۱۱۲ ص.‬‬
یادداشت : ,عنوان و پدیدآور : ‏‫عنوان اصلی: How to plan and execute strategy : 24 steps to implement any corporate strategy successfully, c2006‮.‬ تاریخچه کتابشناختی اثر : کتاب حاضر تحت عنوان "برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی: ۲۴ گام برای پیاده‌سازی موفق استراتژی هر شرکت" با ترجمه غزاله کاظمی‌نژاد در سال ۱۳۸۸ توسط انتشارات آدینه منتشر شده است. کتابنامه و واژه نامه و نمایه های داخل اثر : واژه‌نامه. یاداشت های فهرست نویس : ‏‫2007270882‏‫‬‭LCCN :‬ یاداشت های فهرست نویس : مستند مولف
شناسه : oai:nlai.ir/142807
تاریخ ایجاد رکورد : 1390/3/24
تاریخ تغییر رکورد : 1390/3/24
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.