×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: Principles and practices for teaching English as an international language
پدیدآورندگان : -
نوع : متن
جنس : کتاب شناسی
چاپ
زبان : انگليسي
صاحب محتوا :

دانشگاه شهید بهشتی (ره)

توصیفگر : Lingua francas
foreign speakers
English language
Study and teaching
وضعیت نشر : nyu : Routledge ، 2012
مشخصات فیزیکی : ix, 362 p.
خلاصه : "This text explores the pedagogical implications of the continuing spread of English and its role as an international language, highlighting the importance of socially sensitive pedagogy in contexts outside inner circle English-speaking countries. It provides comprehensive coverage of topics traditionally included in second language methodology courses (such as the teaching of oral skills and grammar), as well as newer fields (such as corpora in language teaching and multimodality); features balanced treatment of theory and practice; and encourages teachers to apply the pedagogical practices to their own classrooms and to reflect on the effects of such practices"-- Provided by publisher.
یادداشت :
edited by Lubna Alsagoff ... [et al.].
Includes bibliographical references and index.
0
edited by Lubna Alsagoff ... [et al.].
شناسه : oai:library.sbu.ac.ir:book_370449
مکان : دانشکده ادبیات
تاریخ ایجاد رکورد : 1397/1/8
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.