×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: رويكرد هاي مديريت ارتباط با مشتري در خدمات بانكي
پدیدآورندگان : عبدالرضا بيگي نيا (پديدآور)
محمد ابراهيم راعي عزآبادي (پديدآور)
حسين رئيسي قربان آبادي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : دومين همايش ملي علوم مديريت نوين
خلاصه : با افزايش رقابت و پيشرفت تكنولوژي ، مشتريان به سرعت به اطلاعات لازم در زمينه خدمات ور د نياز شان دست پيدا مي كنند از اين رو شركت هاي خدماتي به ويژه بانك ها براي اينكه مشتريان كنوني خود را حفظ نمايند و به جذب مشتريان جديد پردازند و بتوانند در بازار كنوني به فعاليت خود ادامه دهند،بايد با مشتريان خود ارتباط برقارا كرده است و بر عوامل تاثير گذار بر رضايت وفاداري مشتري تمركز كنند.يكي از سيستم هايي كه بانكها مي توانند در اين زمينه به كار برند،سيستم مديريت ارتباط با مشتري مي باشد.بنابراين پرداختن به اين بحث بسيار ضروري مي باشد. هدف اين نوشتار،معرفي مديريت ارتباط با مشتري،مفاهيم و رويكردهاي آن است.در ادامه وضع فعلي بانك هاي ايراني از نظر مديريت ارتباط با مشتري مطرح گرديده و مراحل اجراي سيستم مديريت ارتباط با مشتري و اقدامات لازم در اين زمينه مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.در پايان نيز اشاره اي به مديريت ارتباط با مشتري الكترونيكي شده و پيشنهادهايي نيز براي بهبود ارتقا ارتباط ا مشتري ارائه گرديده است.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-CMMS02-CMMS02_662.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1392/11/22
تاریخ تغییر رکورد : 1395/7/28
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.