×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي تأثير مديريت دانش در موفقيت مديريت ارتباط با مشتريان CRM اثرات واسطه عوامل سازماني
پدیدآورندگان : احمد محمودي (پديدآور)
عبدالمحمد مهدوي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : همايش پژوهش هاي مديريت و علوم انساني در ايران
خلاصه : مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و مديريت دانش (KM) براي همه شركت ها بويژه در محيط رقابتي كنوني به ابزار استراتژيك كليدي تبديل شده اند. علاوه بر اين، دانش مشتري يك موضوع مهم براي اجراي (CRM) است. با بررسي مقالات، ما دريافتيم بسياري از مطالعات به تجزيه و تحليل نقش حياتي ايفا شده توسط طرح هاي (KM) به عنوان عوامل تعيين كنندهموفقيت (CRM) پرداخته اند. علاوه بر اين، ما دربافتيم مطالعات متنوعي نشان مي دهد كه در زمان اجراي اين استراتژي نرخ بالايي از شكست وجود دارد، به طوري كه هنوز هم هيچ چارچوب مفهومي يكپارچه اي براي هدايت شركت ها جهت اجراي موفقيت آميز آن وجود ندارد. در اين مقاله، با استفاده از داده هاي 351 هتل اسپانيايي، روابط بين KM وموفقيت (CRM) را با استفاده از مدل معادلات ساختاري بررسي مي كنيم. ايده اصلي اين است كه داشتن قابليت هاي مديريت دانش براي موفقيت CRM كافي نيست، بلكه عوامل ديگري نيز وجود دارد كه مي توان در نظر گرفت. در واقع، به طور خاص، عوامل سازماني بر موفقيت CRM تاثير گذار هستند و به نظر مي رسد آنها واسطه تاثير گذاري عوامل ديگر )قابليت هاي KM / فن آوري / عوامل مشتري گرايي( در موفقيت CRM (در قوانين و مقررات مالي و بازاريابي)مي باشند
شناسه : oai:civilica.com/Paper-IICMO01-IICMO01_058.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/6/16
تاریخ تغییر رکورد : 1396/7/6
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.