×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: آموزش فلسفه به كودكان با توجه به اهداف سند ملي آموزش و پرورش: فرصت‌ها و تهديدها
پدیدآورندگان : طاهره كيايي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

دانشگاه امام صادق

توصیفگر : آموزش و پرورش
آموزش فلسفه
ک‍ودک‍ان
تفکر
وضعیت نشر : تهران : امام صادق (ع)-پرديس خواهران ، ‎۱۳۹۰
مشخصات فیزیکی : ‮ض، ‭۲۶۷‬ ص.: جدول، نمودار‬
خلاصه : روش انجام پژوهش ، روش توصيفي- تحليلي است که در آن از ابزار تحليل محتوا استفاده شده است. جامعه آماري اين پژوهش را منابع در دسترس در زمينه آموزش فلسفه به کودکان و سند ملي آموزش و پرورش ايران تشکيل مي‌دهد. در پژوهش حاضر از روش نمونه گيري هدفمند استفاده شده است. پايايي نظر اين متخصصان (‎۱۵ نفر) در خصوص فرصت‌ها و تهديدهاي برنامه فلسفه براي کودکان با توجه به اهداف سند ملي آموزش و پرورش با استفاده از آزمون آلفاي کرونباخ به ترتيب %‎۹۷ و %‎۹۳ بدست آمد و براي بررسي گزاره هاي مورد توافق صاحبنظران نيز آزمون فريدمن مورد استفاده قرار گرفت.
یادداشت :
/ طاهره کيايي
کتابنامه: ص. ۲۵۵- ‎۲۶۶؛ همچنين بصورت زيرنويس
شناسه : 503502
تاریخ ایجاد رکورد : 1397/10/28
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.