×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: نگرشي بر ارتباط بين هوش فرهنگي و مديريت در اقتصاد
پدیدآورندگان : مجتبي رضايي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : چهارمين كنفرانس بين المللي حسابداري و مديريت و اولين كنفرانس كارآفريني و نوآوري هاي باز
خلاصه : رشد و روزافزون تعاملات و مبادلات بينالمللي وناهمگوني نيروي كار توجه بسياري از صاحبنظران مديريت و كسب وكار رابه شناسايي وتقويت قابليتهاي كه به حضور اثربخش در محيط هاي بسيار پيچيده و پويايي جهاني بينجامد معطوف كرده است در ميان اين قابلتها هوش فرهنگي مهمترين ابزاري است كه ميتوان براي مواجهه مناسب با موقيعيتهاي چندفرهنگي به كار گرفت هوش فرهنگي كمك مي كند با درك سريع و صحيح مولفه هاي فرهنگي مختلف رفتاري متناسب با هريك از آنها بروز دهيم. هوش فرهنگي CQ يا CI داراي سه بعد شناختي مغزي، انگيزشي ورفتاري جسمي است كهمديران و كاركنان با داشتن بهره مناسبي از آن مي توانند در فرهنگ ها و موقعيتهاي مختلف به خوبي افاي نقش نمايند در اين مقاله سعي شده است تا حدودي به بررسي تاثير هوش فرهنگي بر عملكرد مديران در شركتها پرداخته شود.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-MOCONF04-MOCONF04_562.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/5/9
تاریخ تغییر رکورد : 1395/9/19
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.