×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: نقش مراكز اموزش عالي درتجاري سازي پژوهش
پدیدآورندگان : حكيم محمد حسني (پديدآور)
اسما ابراهيمي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : اولين همايش منطقه اي تجاري سازي پژوهش
خلاصه : تجاري سازي پژوهش فرايندي است كه دانش توليد شده در مراكز اموزش عالي و سازمانهاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فرايندهاي صنعتي تبديل مي كند از انجايي كه كاربردي شدن و عرضه يافته هاي پژوهشي بهبازار در ارتقاي كيفيت زندگي بشر و توسعه سطح رفاه جامعه و تحولات اقتصادي و اجتماعي نقش بسزايي ايفا مي كند دراين مقاله بران شديم تا ضمن مروري بر اهميت تجاري سازي پژوهش به بررسي مراحل تجاري ساز ي پژوهش و نحوه تبديل ايده به محصول در مراكز اموزش عالي رهنمودهايي جهت انتخاب ايده هايي برتر جهت تجاري سازي و تحقق اين اهداف با ياري سازمانهاي حامي اين امر بپردازيم. نتايج اين بررسي نشان ميدهد اين فرايند مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز اموزش عالي سازمان هاي مالي و سرمايگذاري كارافرينان و افراد علمي مي باشد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-RCRC01-RCRC01_034.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1389/11/27
تاریخ تغییر رکورد : 1389/11/27
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.