×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي نقش مديريت دانش و عوامل موثر بر بهبود مديريت ارتباط با مشتري ( CRM)
پدیدآورندگان : رضا خدابنده لو (پديدآور)
سميه خليفه لو (پديدآور)
آيدا كيومرثي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : چهارمين كنفرانس بين المللي حسابداري و مديريت با رويكرد علوم پژوهشي نوين
خلاصه : مديريت كيفيت منابع اطلاعات به حفظ كيفيت بالاي اين منابع و حديثي دانسته مي شود. اين درحالي است كه در فرايند ارتقاي كيفيت اطلاعات بايد تلاش هاي لازم براي بيشينه سازي سود اقتصادي نيز انجام گردد. به همين دليل دستيابي به اطلاعات مديريت بالا لزوماً بهينه نيست. CRM يا همان مديريت ارتباط با مشتريان مي باشد كه يك استراتژي تجاري طراحي شده اين است از هزينه ها كاست و باعث افزايش منافع يك سازمان در راستاي استحكام وفاداري به مشتريان باشد. يك سيستم مديريت ارتباط با مشتريان درست، اطلاعاتي است تمامي منابع داخلي و منابع مرتبط خارجي يك سازمان براي پشتيباني كردن يك مشتري به همراه خواهد داشت. در اين مقاله ضمن معرفي و اصول و انواع مدل هاي CRM و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتريان و مزاياي به كارگيري آن، روندهاي ارتباط با مشتري و چالش هاي پيش روي سيستم هاي CRM همچنين نقش مديريت دانش مورد بررسي قرار مي گيرد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-FINMGT04-FINMGT04_121.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/11/5
تاریخ تغییر رکورد : 1395/11/5
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.