×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: ارزش طول عمر مشتري با استفاده از روش هاي داده كاوي در بخش مشتريان
پدیدآورندگان : راحله شعباني سهزابي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : داده كاوي، بخش بندي مشتريان
ارزش طول عمر مشتري
مديريت روابط با مشتري
تحليل‭RFM‬
وضعیت نشر : علامه طباطبايي ، ، ‭۱۳۹۰‬، ( نمره‭(۱۸/۵ ‬
مشخصات فیزیکی : ‮ ‭۹۶‬ص، منابع وماخذ، پرسشنامه.‬
خلاصه : در این تحقیق کاربردی با هدف بخش بندی مشتریان با استفاده از روش های داده کاوی و تخمین ارزش طول عمر مشتری مورد مطالعه در بانک سامان انجام گردید. روش پیشنهادی در این تحقیق بر گرفته از روش‭CRISP-DM‬ می باشد. در ابتدا با استفاده از متغیرهای موثر بر ارزش مشتریان ( بر اساس مدل‭( REm‬ بخش بندی با دو الگوریتم نگاشت خودسازمانده کوهنن و‭K‬ میانگین انجام پذیرفت. سپس ارزش طول عمر مشتری برای هر بخش محاسبه گردید. پس از بخش بندی و رتبه بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمر کسب شده برای معنی دار بودن بخش بندی انجام شده تحلیل ممیزی انجام پذیرفت. قلمرو مکانی در این تحقیق تجزیه و تحلیل داده های موجود در پایگاه داده بانک سامان صورت خواهد پذیرفت. قلمرو زمانی مربوط به جامعه آماری در تاریخ‭ ۱۳۸۹/۱۰/۱ ‬تا‭ ۱۳۸۹/۱۲/۲۹ ‬می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری و تجزیه و تحلیل داده ها توصیفی پیمایشی می باشد.
یادداشت :
/راحله شعبانی سهزابی
؛استاد راهنما: محمدرضا تقوا
؛استاد مشاور: محمد تقی تقوی فرد
شناسه : 200628
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/9/5
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.