×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: Sesame Street Preschool Education Program (PEP) Initiative: An investigation into its effect on thinking skills
پدیدآورندگان : Paula Ellis Weaver (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

وضعیت نشر : Texas Woman's University ، , 1999
خلاصه : This study was conducted in conjunction with the Sesame Street PEP Initiative and KERA Channel 13, Dallas Texas. Its purpose was to provide initial summative data exploring the possibility that the implementation of the Sesame Street Preschool Education Program (PEP) Initiative has an effect on the thinking skills of four and five-year-old day care students.The sample for this study included 36 predominantly middle class four and five-year-olds who regularly attended one of two suburban day care centers. The four intact classes participated in ten weeks of treatment. Teachers were trained by the PEP staff using normal PEP training. Research teachers provided daily records of participation of each of the students in each of the four required activities..
شناسه : 236194
تاریخ ایجاد رکورد : 1393/9/5
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.