×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: استراتژي‌هاي كسب و كار در بازارهاي نوظهور: راهنماي برنامه‌ريزي و اجرا
پدیدآورندگان : تارون كانا (پديدآور)
Tarun Khanna (پديدآور)
پالپو، ‏‫كريشنا جي.‬، ‏‫۱۹۵۴-م.‏‬ (پديدآور)
Krishna G. Palepu (پديدآور)
‏‫ريچارد ج.‬ بولاك (پديدآور)
Richard J. Bullock (پديدآور)
نوع : متن
جنس : catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : بازاريابي--مديريت
بازرگاني
جهاني شدن--جنبه‌هاي اقتصادي
شركت‌هاي چند‌مليتي
وضعیت نشر : تهران : : آريانا قلم ، ، ‏‫۱۳۹۲.‬
مشخصات فیزیکی : ‮‭۲۲۲‬ص.‬
یادداشت :
/ نویسنده تارن کانا، کریشنا.گ. پالپو، ریچارد.ج. بلوک
؛ مترجمان حامد محبی، بنفشه عطرسایی
؛ ویرایش بابک وطن‌دوست.
شناسه : 479413
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/7/15
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.