×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: Flipped Learning in Finland
پدیدآورندگان : Marika Toivola (پديدآور)
Pekka Peura (پديدآور)
Markus Humaloja (پديدآور)
نوع : متن
جنس : catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : كلاس‌هاي درس وارونه
فنلاند
وضعیت نشر : Helsinki : : Edita ، , 2020
مشخصات فیزیکی : 165p.
خلاصه : Practice and theory of flipped learning in the well-appreciated Finnish school system Flipped Learning in Finland provides an introduction to the concepts, theoretical background and practical implementation of flipped learning. The authors challenge the prevailing myth of how learning takes place at school and present flipped learning as a new one. With a strong practical foundation, flipped learning emphasizes a human approach to learning and the student's freedom to learn. In flipped learning, teachers have more time to communicate with their students as individuals, and the students can tap into the teacher's know-how as a route to self-motivation. The book challenges teachers to develop their teaching towards a student-oriented culture of learning. The authors are the most widely recognized advocates and developers of flipped learning in Finland
یادداشت :
/ Marika Toivola, Pekka Peura, Markus Humaloja
شناسه : 798198
تاریخ ایجاد رکورد : 1399/8/4
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.