×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: بررسي اثربخشي آموزش مهارت هاي فراشناختي بر خودكارآمدي دانش آموزان دختر پايه ششم ابتدايي شهر اصفهان
پدیدآورندگان : ناصر سراج خرمي (پديدآور)
اعظم صفاريان (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

توصیفگر :
وضعیت نشر : كنگره بين المللي جامع روانشناسي ايران
خلاصه : اين پژوهش با هدف بررسي اثربخشي آموزش مهارت هاي فراشناختي بر خودكارآمدي دانش آموزان دوره ابتدايي اجرا گرديد. پژوهش از نوع نيمه آزمايشي و طرح آن به صورت دوگروهي با پيش آزمون و پس آزمون انجام گرفت. جامعه آماري شامل كليه دانش آموزان دختر پايه ششم شهر اصفهان در سال تحصيلي 94-1393 بود. با استفاده از روش نمونه گيري تصادفي مرحله اي، نمونه اي شامل 60 آزمودني ( 30 نفر آزمايش و 30 نفر كنترل ) انتخاب شد. براي جمع آوري داده ها، از پرسشنامه خودكارآمدي جينك و مورگان ( 1999) استفاده شد. داده هاي جمع آوري شده با استفاده از آزمون t مستقل تحليل شد. نتايج نشان داد كه آموزش مهارت هاي فراشناختي به طور معناداري (05/0t ˂ ) باعث افزايش ميزان خودكارآمدي در دانش آموزان مي گردد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-PSYI02-PSYI02_021.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1396/6/13
تاریخ تغییر رکورد : 1396/6/13
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.