×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: A qualitative study examining collaboration between general education and special education teachers in inclusive classrooms
پدیدآورندگان : Rosemarie A Kozaryn-Miskavitch (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

وضعیت نشر : University of Hartford ، , 2006
خلاصه : The purpose of this study was to examine how general education and special education teachers perceived they collaborate to increase special education student achievement in inclusive classrooms. The comparisons of the perceptions of general education and special education teachers contribute to our understanding of how collaboration takes place. This study was built upon the premise that in order to increase special education student achievement in inclusive classrooms, interpersonal collaboration among general education and special education teachers is needed (Bauwens amp; Hourcade, 1995; Friend amp; Cook, 1996; Walther-Thomas et al., 2000)..
شناسه : 567022
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/8/17
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.