×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: استراتژي كسب و كار بين‌الملل در كشور بازارهاي نوظهور رويكرد شبكه نهادي
پدیدآورندگان : يانسون، هانس، ‏‫۱۹۴۴-م.‏‬ (پديدآور)
Hans Jansson (پديدآور)
دانشگاه تهران. موسسه انتشارات (پديدآور)
University of Tehran. Press (پديدآور)
نوع : متن
جنس : catalog
چاپ
صاحب محتوا :

کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)

توصیفگر : شركت‌ها--كشورهاي در حال‌رشد
‏‫شركت‌هاي چند‌مليتي--كشور‌هاي در حال رشد
شركت‌ها--آسيا
شركت‌هاي چند‌مليتي--آسيا
شركت‌ها--اروپاي شرقي
شركت‌هاي چند‌مليتي--اروپاي شرقي
وضعیت نشر : تهران : : دانشگاه تهران، موسسه انتشارات ، ، ‏‫۱۳۹۳.‬
مشخصات فیزیکی : ‏‫ع ،۳۰۹ ص.‬ : جدول، نمودار .
یادداشت :
/ تأليف هانس جانسون
؛ ترجمه مهران رضوانی،‌ مجتبی صفيی‌پوررشوانلو.
کتابنامه:ص.[۲۹۹]- ۳۰۹.
شناسه : 766315
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/7/19
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.