×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: زيرساختهاي فرهنگي واجتماعي توسعه مدل هاي كسب و كار در فضاي مجازي
پدیدآورندگان : ايوب محمديان (پديدآور)
منا قندچي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : کتاب راهنما
چاپ
صاحب محتوا :

موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات

توصیفگر : زيرساخت فرهنگي و اجتماعي
موانع كسب و كارها در فضاي مجازي
وضعیت نشر : تهران : مركز تحقيقات مخابرات ايران ، 1393
خلاصه : امروزه کسب وکار اینترنتی یکی از راهکارهای حفظ مزیت رقابتی در شرکتها محسوب میشود.شرکت ها برای افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه های خود به دنبال تطبیق خود با شرایط متغیرِ فناوری و حفظ رقابت پذیری، ناچار به حرکت همگام با فناوریهای کسب و کار اینترنتی هستند. این مقوله برای شرکتهایی که با صادرات محصولات، در بازارهای جهانی حضور دارند، بیشتر اهمیت پیدا میکند. به منظور استقرار مناسب یک سامانه کسب وکار اینترنتی در سطح سازمانی یا شرکت لازم است ملزومات مختلفی از قبل آماده گردد. زیرساخت فرهنگی و اجتماعی به عنوان یکی از ابعاد توسعه کسب و کار اینترنتی در فضای مجازی قلمداد میشود.lt;br/gt;در فصل اول این گزارش زیرساخت فرهنگی و اجتماعی کسب و کار اینترنتی در سایر کشورها بررسی میگردد ،در فصل دوم فاکتورهای زیرساخت فرهنگی و اجتماعی که باعث عدم موفقیت کسب و کار اینترنتی در کشور میباشد مورد ارزیابی قرار میگیرد و در نهایت در فصل سوم این گزارش راهکارهایی در جهت بهبود شرایط کارهای اینترنتی در کشور ارائه میگرد.
یادداشت :
کد پروژه 9234112
کد گزارش SSD.SEG.TCH.9234112.02.03
پروژه quot;شناسایی، ترویج و بومیسازی مدلهای کسب و کار در فضای مجازی کشورquot;
شناسه : oai:vlib.itrc.ac.ir/13144
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/10/30
تاریخ تغییر رکورد : 1398/10/30
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.