×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: اثربخشي آموزش مهارت جرات مندي بر اضطراب اجتماعي در دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز
پدیدآورندگان : فاطمه پونده نژادان (پديدآور)
يدالله زرگر (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : چهارمين كنفرانس بين المللي روانشناسي و علوم اجتماعي
خلاصه : هدف پژوهش حاضر تعيين اثر بخشي آموزش مهارت هاي جرات مندي بر اضطراب اجتماعي در دانش آموزان بود. جامعه آماري اين پژوهش كليه دانش آموزان دختر متوسطه دوم شهر اهواز بود كه در سال تحصيلي 93-94 مشغول به تحصيل بودند نمونه اين پژوهش را تعداد 40 دانش آموز تشكيل مي دهند كه يا به صورت تصادفي در دو گروه آزمايش (12 زوج) و گروه گواه (12 زوج) گمارده شدند. ابزارهاي مورد استفاده در اين پژوهش پرسش نامه اضطراب اجتماعي بود.طرح پژوهش حاضر طرح آزمايشي پيش آزمون - پس آزمون بود كه براي گروه آزمايشي آموزش مهارت هاي جرات مندي در هشت جلسه آموزش داده شد. براي تحليل فرضيه هاي آماري از روش هاي تحليل كواريانس تك متغيري و چند متغيري نشان داد كه آموزش مهارت هاي جرات مندي باعث كاهش اضطراب اجتماعي دانش آموزان شده است. سطح معني داري قابل قبول نيز برابر 0/05 در نظر گرفته شد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-RAFCON04-RAFCON04_046.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1395/6/16
تاریخ تغییر رکورد : 1396/3/24
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.