×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: رابطه بين داده كاوي، مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري جهت كسب مزيت رقابتي سازمانها در تجارت الكترونيكي
پدیدآورندگان : فرنوش نوربخش (پديدآور)
محمدمهدي سالخورده حقيقي (پديدآور)
رضا شمسايي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : دومين كنفرانس بين المللي رويكردهاي نوين در علوم، مهندسي وتكنولوژي
خلاصه : در اين مقاله رابطه بين داده كاوي، مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري جهت كسب مزيت رقابتي سازمانها در تجارت الكترونيكي بانك توسعه تعاون مورد بررسي قرار گرفته است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف كاربردي و به لحاظ ماهيت و روش از نوع توصيفي پيمايشي است. جامعه آماري اين تحقيق شامل كارشناسان و كارمندان بان توسعه تعاون مشهد است. يافتههاي پژوهش نشان ميدهد كاربرد مكديريت دانش مشتري سبب كسب مزيت رقابتي براي سازمانها در تجارت الكترونيكي ميشود. با بهرهگيري از تكنيك هاي مديريت ارتباط با مشتريان، دادهكاوي و مديريت دانش، دانش در مورد مشتري كسب ميشود كه با مديريت و بهرهبرداري از اين دانش، مزيت رقابتي در تجارت الكترونيكي براي سازمانها و شركتهايي كه با تجارت و كسبوكار الكترونيكي سروكار دارند، حاصل ميشود. همچنين از بررسي نتايج آزمونهكاي آماريمشاهده ميشود ارتباط معنيداري ميان متغير مستقل تحقيق و متغير وابسته وجود دارد، يعني با افزايش توانمنديهاي مربوط به متغير مستقل ميزان دستيابي به مزيت رقابتي افزايش مييابد.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-NSOECE02-NSOECE02_212.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1394/10/30
تاریخ تغییر رکورد : 1395/4/7
قیمت شيء دیجیتال : دارای قیمت


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.