×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: شناسايي عوامل درونزا و برونزاي مؤثر بر توسعۀ مدلهاي كسبوكار در فضاي مجازي
پدیدآورندگان : ايوب محمديان (پديدآور)
شكوفه اسدي (پديدآور)
نوع : متن
جنس : کتاب راهنما
چاپ
صاحب محتوا :

موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات

توصیفگر : مدلهاي بين المللي
اجزاء كسب و كار
عوامل برونزا
عوامل درونزا
وضعیت نشر : تهران : مركز تحقيقات مخابرات ايران ، 1393
خلاصه : در این گزارش ابتدا عوامل محیطی برونزای موثر بر کسب و کارها براساس مطالعات بهترین تجربیات صورت گرفته در کشورها و سازمانهای بین المللی مختلف شناسایی و دسته بندی شده است تا در ادامه این پژوهش به کمک عوامل برونزا بتوان فرصتها و تهدیدهای محیطی موثربر توسعه کسب و کارها در فضای مجازی را تحلیل نمود. علاوه بر این از آنجا که فهم مدلهای کسب و کار پیش نیاز کسب و کارهایی است که در یک محیط رقابتی می خواهند شیوه کسبو کار خود را تغییر دهند. از این رو بررسی عوامل درونزای موثر بر توسعه مدلهای کسب و کار نیز اهمیت زیادی دارد. چرا که موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت و لذا فهم بیشتر از محیط داخلی کسب و کار گردیده و منجر به ارائه تصویری از نقاط ضعف و قوت و موقعیت کنونی کسب و کار خواهد گردید. در این مطالعه برای شناسایی عوامل درونزا پس از بررسی مدلهای مختلف مطرحlt;br/gt;در این زمینه، الگوی quot;تابلوی مدل کسب و کار quot;که در بردارندة اجزای اصلی هر کسب و کار است و توسط اقای استروالدر ارائه گردیده است به عنوان مدل این تحقیق در بخش عوامل درنزا انتخاب گردیده است. در گزارش های بعدی این فاز براساس عوامل بروزا و درونزای شناسایی شده در این گزارش از یک طرف اقدام به شناسایی فرصت ها و تهدیدهای محیطی و از طرف دیگر اقدام به شناسایی قوتها و ضعف های داخلی کسب و کار گردیده است.
یادداشت :
کد پروژه 9234112
کد گزارش SSD.SEG.TCH.9234112.01.03
پروژه quot;شناسایی، ترویج و بومی سازی مدلهای کسب و کار در فضای مجازی کشورquot;
شناسه : oai:vlib.itrc.ac.ir/13143
تاریخ ایجاد رکورد : 1398/10/30
تاریخ تغییر رکورد : 1398/10/30
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.