×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
اطلاعات کتابشناختی
عنوان اصلی: مقايسه برنامه ريزي آموزشي در حوزه هاي علميه و دانشگاه
پدیدآورندگان : مسلم صالحي (پديدآور)
حامد خرم شكوه (پديدآور)
نوع : متن
جنس : مقاله
الكترونيكي
زبان : فارسي
صاحب محتوا :

انتشارات بوم سازه (پایگاه سیویلیکا)

وضعیت نشر : دومين كنگره بين المللي علوم انساني، مطالعات فرهنگي
خلاصه : برنامهريزي آموزشي از حساسترين و دقيقترين انواع برنامهريزي محسوب ميشود، زيرا از يك سو براي انجام آن بايد عوامل فراوان را درنظر گرفت و زواياي گوناگون را ارزيابي كرد، و از سوي ديگر براي ارزيابي نتايج آن و قضاوت درباره آن بايد چند سالي به انتظار نشست.اينخصلتها اقتضاء ميكند برنامهريزي آموزشي با دقت، احتياط و وسواس خاصي انجام گيرد و از هر گونه بيمبالاتي در آن پرهيز شود.طبيعتا چنين حزمي، زمان برنامهريزي را طولاني ميكند و جانها مشتاق را بيصبرتر از گذشته مينمايد، ولي موفقيت و ثمردهي آن در گرو همين دقتو احتياط و وسواس است . در اين مقاله،پس از بيان مقدمه و هدف،به دورهها و مراحل تحصيل،شيوههاي تدريس،چگونگي انتخاب استاد و دروس در حوزه و دانشگاه،پرداخته خواهد شد و سپس اين دو نظام مورد مقايسه قرار خواهند گرفت.در پايان،پيشنهادهايي براي رفع عيبهاي نظام آموزشي حوزه و دانشگاه ارايه شده است.
شناسه : oai:civilica.com/Paper-CPCONF02-CPCONF02_194.html
تاریخ ایجاد رکورد : 1396/6/13
تاریخ تغییر رکورد : 1397/3/8
قیمت شيء دیجیتال : فاقد شيء دیجیتالی


* محتوای این صفحه توسط کارشناسان این درگاه ویرایش نشده است. لطفا در صورت مشاهده ایراد در محتوا از این طریق اطلاع رسانی کنید.

دیدگاه شما

تست
ورود به درگاه کنسرسیوم
Loding



رمز عبور خود را فراموش کرده ام.
چنانچه تا کنون عضو سایت نشده اید ثبت نام کنید.
درباره کنسرسیوم
ما مجموعه‌ای از كتابخانه‌ها و سازمان‌های دارای منابع اطلاعاتی (کتاب، نشریه، نسخه‌های خطی، عکس، صدا، فیلم و... ) هستیم که با هدف تامین نیازهای پژوهشگران و شهروندان ایرانی برای دسترسی هر چه سریع‌تر به محتوای مورد نظر خود، کنسرسیوم محتوای ملی را تشکیل داده‌ایم. برای رسیدن به این هدف، قصد داریم با بسترسازی مناسب و جلب مشارکت دیگر تولید کنندگان محتوا به گرد آوری، تبدیل، سازماندهی و حفاظت اطلاعات به شکل رقومی و در سطح ملی، بپردازیم.